مهدي مهدوي‌کيا سفير فوتبال پايه آسيا پس از سفر به آلمان و ويتنام به ايران بازگشت.

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهدي مهدوي‌کيا سفير فوتبال پايه آسيا پس از سفر به آلمان و ويتنام به ايران بازگشت.

 به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به  نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا که پس از تماشاي فينال ليگ قهرمانان اروپا در لندن و حضور در اردوي بايرن مونيخ و ضيافت دورتموند، 90 دقيقه در بازي خداحافظي ميشائيل بالاک در تيم منتخب ستارگان فوتبال جهان به ميدان رفته بود با دعوت کنفدراسيون فوتبال آسيا عازم ويتنام شد و در جشنواره فوتبال پايه شرق آسيا شرکت کرد.

مهدوي‌کيا که به ايران بازگشته در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس درباره سفرش به ويتنام گفت: پس از انتخاب به عنوان اولين سفير فوتبال پايه آسيا، هفته گذشته در سفري چهار روزه عازم ويتنام شدم و به عنوان نماينده AFC در جشنواره فوتبال پايه ويتنام و تورنمنتي که با حضور چهار کشور برگزار شده بود شرکت کردم.

کاپيتان سابق پرسپوليس درباره برنامه‌هاي اين جشنواره و سفرش به ويتنام تصريح کرد: جشنواره فوتبال پايه‌اي در ويتنام برگزار شد که 4 هزار پسر و دختر نونهال و نوجوان در آن شرکت داشتند. ما به مناطق مختلفي رفتيم و از نزديک اين مدارس فوتبال را زير نظر گرفتيم. نماينده فيفا و نايب رئيس فدراسيون فوتبال ويتنام نيز در اين سفرها حضور داشتند و جلساتي به منظور بررسي اقدامات انجام شده برگزار شد.

مهدوي‌کيا در ادامه گفت: تورنمنتي با حضور تيم‌هايي از ويتنام، تايلند، لائوس و فيليپين برگزار شد که ما از نزديک اين بازي‌ها را زير نظر گرفتيم و با نمايندگان کشورهاي لائوس، فيليپين و تايلند هم درباره برنامه‌هاي فوتبال پايه‌شان صحبت کرديم. بنده برحسب ماموريتي که داشتم با نماينده فيفا جلسات متعددي داشتيم و گزارشي از اين برنامه‌ها را به AFC ارائه خواهيم کرد.

سفير ايراني فوتبال پايه آسيا خاطرنشان کرد: با نکات جالبي در اين سفر مواجه شدم. مسئولين با توجه به مين‌گذاري گسترده در ويتنام که ناشي از جنگ جهاني است، نوجوانان و نونهالاني که در مدارس فوتبال آموزش مي‌بينند، آموزش‌هايي مي‌دادند تا آنها بدانند در کدام مناطق و کدام زمين‌ها نبايد بازي کنند. علاوه بر فوتبال، آموزش‌هاي زياد ديگري نيز به آنها داده مي‌شد. جشنواره بسيار بزرگي بود که 4 هزار نفر از چهار کشور در آن شرکت داشتند.

مهدوي‌کيا در پايان گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا براي تحول عظيم در فوتبال پايه آسيا برنامه‌هاي زيادي دارد و بنده نيز سعي مي‌کنم به سهم خود در اين برنامه‌ريزي‌ها مشارکت داشته و برنامه‌هاي لازم را ارائه کرده و با حضور در کشورهاي مختلف آسيايي وضعيت فوتبال آن کشورها را پيگيري کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

] [ 23:20 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه