مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد./برهاني : مذاکراتم 3 دقيقه هم طول نک

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد./برهاني : مذاکراتم 3 دقيقه هم طول نک

آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني شد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از  فارس، برهاني که از تيم تراکتورسازي پيشنهاد جدي داشت و حتي با سرمربي اين تيم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را يکسال ديگر تمديد کرد.

 

 

 

آرش برهاني در خصوص توافقش با استقلال و تمديد قرارداد با اين تيم اظهار داشت: امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و قبلاً هم با او حرف زده بودم و امروز به توافق کامل رسيديم.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از فارس، وي افزود: من از قبل با آقاي قلعه‌نويي صحبت کردم و متأسفانه زماني که ايران نبودم شايعاتي به وجود آمده بود و سوءتفاهماتي ايجاد شد که همه آنها برطرف شده است. واقعاً چيزهايي که به گوش من مي‌رسيد خيلي ناراحت کننده بود و اصلاً توقع نداشتم آن مسائل را بشنوم ولي امروز همه چيز تمام شد و با فتح‌الله‌زاده توافق کردم و قراردادم را تمديد کردم.

برهاني در پايان صحبت‌هايش گفت: فقط اين را بگويم صحبت‌هايم با فتح‌الله‌زاده سه دقيقه هم طول نکشيد و خيلي راحت همه چيز را تمام کردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:,

] [ 23:15 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه