ولايتي: دنيا به اين انتخابات چشم دوخته است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ولايتي: دنيا به اين انتخابات چشم دوخته است

علی اکبر ولایتی گفت: ما در شرایطی هستیم که دنیا به این انتخابات چشم دوخته است.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش بزرگ حماسه سیاسی که عصر امروز در سالن ورزشی شهید دستغیب شیراز و در جمع جامعه عشایری و مردم استان فارس برگزار شد، افزود: از خداوند می خواهیم همه ما با سری پرشور و گام هایی استوار در انتخابات 24 خرداد پای صندوق های رای حاضر شوند و به فرد موردنظر خود برای تصدی ریاست جمهوری رای بدهیم.
ولایتی گفت: کسی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که بتواند مسایل و مشکلات داخلی و خارجی را با سرپنجه تدبیر حل کند.
وی افزود: ما امروز با خداوند خود تعهد می کنیم که همچنان بر صراط مستقیم و در جهت سربلندی انقلاب و ایران عزیز بکوشیم.
ولایتی با بیان اینکه ما تعهد می کنیم در جهت بازسازی اقتصادی کشور و بازسازی روابط خارجی گام برداریم، گفت: ما آماده ایم با تمام کشورهای دنیا در صورتی که حقوق برابر و احترام متقابل را رعایت کنند رابطه برقرار کنیم و آمریکایی ها هم اگر همچنان بخواهند به سلطه جویی های خود در جهان ادامه دهند با مقاومت ملت ایران مواجه خواهند شد.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مسایل هسته ای را می توان با تدبیر حل کرد چراکه ما به مدیریت مدبرانه اعتقاد داریم و در مقابل زیاده خواهی آنها خواهیم ایستاد تا آنان به حق قانونی ما اقرار کنند و احترام بگذارند.
ولایتی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی 35 سال که از عمر آن می گذرد هر روز گام های بلندتری در جهت رشد و توسعه و پیشرفت برداشته است و هر روز شاهد ایرانی بالنده تر و سربلندتر هستیم.
وی افزود: در سایه حرکت مقتدرانه توام با تدبیر می توان تحریم ها را کاهش داد و از تحریم های آینده جلوگیری کرد، ایران از ظرفیت و موقعیت خوبی برای پیشرفت در تمام زمینه های سیاسی و اقتصادی برخوردار است.
همچنین با حضور دکتر ولایتی از پرتال خبری ستادهای انتخاباتی و باشگاه هواداران وی در سراسر کشور با مرکزیت استان فارس بهره برداری شد.
جمعیت حاضر در سالن ورزشی شهید دستغیب همزمان با ورود دکتر ولایتی با شعارهای صلی علی محمد امین رهبر آمد، صلی علی محمد یاور رهبر آمد، از نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.
آقای ولایتی تا دقایق دیگر فرودگاه شیراز را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:43 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه