هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:

علاوه بر مس‌ کرمان، از دو تیم دیگر لیگ برتر هم پیشنهاد دارم اما فعلا منتظر روشن شدن تکلیف استقلال هستم.

کیانوش رحمتی در خصوص پیشنهاد باشگاه مس کرمان اظهار داشت: در حال حاضر در شمال کشور به سر می برم اما علاوه بر باشگاه مس از دو باشگاه دیگر پیشنهاد دارم اما فعلا منتظر روشن شدن تکلیف استقلال هستم.

وی افزود: با مسئولان مس مذاکره کرده ام اما هنوز چیزی نهایی نشده است. فعلا منتظر هستم تا تکلیف استقلال پس از بازگشت قلعه نویی از سفر مشخص شود اما قطعا در این چند روز تصمیم نهایی را خواهم گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:38 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه