پرویز مظلومی: من از استقلال شناخت دارم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پرویز مظلومی: من از استقلال شناخت دارم

پرویز مظلومی: من از استقلال شناخت دارم

سرمربی مس کرمان گفت: ۳ امتیاز بازی با استقلال برای ما حیاتی است.

پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا با استقلال گفت: خوشحالم که پس از مدت‌ها در اینجا حضور دارم و باید به آقای تاج هم تبریک بگویم که به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شد. از این موضوع خوشحالم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: امتیاز بازی با استقلال برای ما بسیار حیاتی است و امیدوارم بتوانیم در این بازی پیروز شویم. از پیش باخته نیستیم و تیم بسیار خوبی داریم. اردوی خوبی در کرج داشتیم و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که این فضا را برای ما آماده کرد تا از نظر روحی و روانی و فنی برای ادامه فصل آماده شویم.

سرمربی تیم مس کرمان عنوان کرد: بعد از گذشت 14 هفته همه از تیم‌های حریف شناخت کامل دارند. من از استقلال شناخت دارم و قلعه‌نویی هم مس را به خوبی می‌شناسد. از تفکرات یکدیگر هم باخبریم اما نتیجه دست خداست. بچه‌های ما نشان دادند مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه خوبی می‌گیرند و این را در بازی سپاهان در اصفهان و تراکتورسازی در تبریز به خوبی نشان دادند. توان این را داریم که بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

مظلومی با اشاره به رودرویی‌اش با استقلال گفت: نمی‌خواهم عوام‌فریبی کنم. 30 سال در استقلال زحمت کشیدم و چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی سعی کرده‌ام استقلال را به موفقیت برسانم و اکنون باید مقابل آن قرار بگیرم. مقابل هوادارانی که هرچه دارم از آنهاست. شما خودتان را جای من بگذارید. امیدوارم فردا شرمنده مردم نشویم و همه از بازی ما لذت ببرند.

وی درباره تغییراتی که در مس بوجود آمده اظهار داشت: نوع بازی ما تغییراتی داشته که مربیانی که مقابل ما قرار گرفته‌اند این موضوع را گفته‌اند. حتی تیم‌هایی که ما برده‌اند به من اعلام کرده‌اند که بازی مس تغییر کرده اما با این حال من از نتایج راضی نیستم. حتی در بازی‌هایی که باختیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. در بازی قبل در نیمه دوم حتی به حریف موقعیت هم ندادیم و بازی تهاجمی به نمایش گذاشتیم. من به تیمم بازی تهاجمی را یاد می‌دهم و اکنون تیم خیلی خوبی داریم که مشکلاتی در دفاع دارد. مشکلات دفاعی هم به کل تیم باز می‌گردد و ما خیلی راحت گل می‌خوریم.

سرمربی مس درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل تاکید کرد: ما نیاز به تقویت داریم. اکنون تیم صدرنشین لیگ که مدعی قهرمانی است برای تقویت دست به کار شده و ما چرا نباید تیممان را تقویت کنیم؟  یک بازیکن خارجی هم که ملیت برزیلی دارد در راه است تا به مس کمک کند. مس نباید اینجای جدول باشد و تیمی که ساختار خوبی را به لحاظ امکانات و مدیریتی دارد باید به همت هواداران بالا بیاید.

مظلومی با بیان اینکه محروم و مصدومی در این بازی ندارند در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مقابل تیمی بازی می‌کنند که صدرنشین لیگ را شکست داده و چه راهکاری برای مقابله با آن دارند، گفت: استقلال تیم خوبی است که برد روحیه‌بخشی هم مقابل صدرنشین لیگ کسب کرد البته اکنون پرسپولیس صدرنشین لیگ است اما استقلال مهره‌های خوب، ملی‌پوش و تاثیرگذاری دارد که می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. امیدوارم بازیکنان من بتوانند عملکرد خوبی برابر استقلال داشته باشند. تمریناتمان را در این هفته به خوبی انجام دادیم و روی خلق موقعیت‌ها و کارهای تهاجمی تمرین کردیم.

وی درباره ادینیو تصریح کرد: او در مسابقات از نظر بدنی دچار مشکلاتی می‌شد اما روی او کار کردیم و هفته به‌ هفته بهتر می‌شود در بازی قبلی هم گل زد و مطمئنا در دیدار با استقلال یکی از مهره‌های تاثیرگذار ماست. ما در جذب نفرات به فکر تقویت خط حمله هستیم.

سرمربی مس در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم انتهای جدولی از جادوگر استفاده می‌کند و اطلاعات این تیم به مس می‌رسد گفت: به این صحبت‌ها باید بخندیم. یادم است چیزهای دیگری هم گفته‌ بودند و بگذارید هرچه دلشان می‌خواهد بگویند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,

] [ 16:41 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه