صدرنشینی سپاهان و پرسپولیس در روز برتری پرگل استقلال+ جدول لیگ و نتایج

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

صدرنشینی سپاهان و پرسپولیس در روز برتری پرگل استقلال+ جدول لیگ و نتایج

در پایان این هفته از رقابت ها 19 گل در هر بازی به ثمر رسید که آمار گل 3/2 در هر بازی را در بر داشت. هفته چهارم این رقابت ها نیز از هفته آینده و روز شنبه با دیدار تیم های استقلال و صبا آغاز می شود.

سرویس ورزشی «فردا»- هفته سوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 7 مسابقه بین 16 تیم حاضر در رقابت ها برگزار شد که در پایان تیم های سپاهان و پرسپولیس با کسب 7 امتیاز از 9 امتیاز موجود در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند.  
 
در پایان این هفته از رقابت ها 19 گل در هر بازی به ثمر رسید که آمار گل 3/2 در هر بازی را در بر داشت. هفته چهارم این رقابت ها نیز از هفته آینده و روز شنبه با دیدار تیم های استقلال و صبا آغاز می شود. 

 
عبور پرسپولیس از سد مس
 
دو هفته پيش همين موقع‌ها همه منتظر تماشاي تقابل دايي و كريمي بودند و امروز، همه مي‌خواستند ببينند آقاي سرمربي بالاخره به جوان‌هاي برگزيده‌اش اعتماد مي‌كند يا نه. جوان‌هايي كه پيش‌تر از منتقدان مي‌شنيديم پيراهن پرسپوليس اندازه‌شان نيست و حالا خودشان اصرار دارند كه اين بازيكنان با حضورشان تركيب تيم را شكل بدهند. هر چند خيلي دور از ذهن بود علي دايي دست به چنين ريسكي بزند و بازي را بسپرد به بازيكناني كه تنها برگ برنده‌شان انگيزه است. اما دایی این کار را کرد و نتیجه اش را هم گرفت. با اين بازي، رمضان ليگ امسال هم مثل هفته سومش به آخر رسید. پرسپوليسي كه هوادارانش را هم در پشت سر با خود همراه داشتند و به قول خودش آمده تا تخت گاز برود به سوي قهرماني اين را حتما مي‌دانست كه براي لمس جام آخر فصل، مدعي بودن را بايد از همين روزها تمرين كند. سرخپوشان با برتری برابر مس نشان دادند که آماده قهرمانی در لیگ برتر هستند.
 
سوپر بازی استقلال و فجر
 
تقابل استقلال و فجر فارغ از نتيجه‌ها مي‌تواند زيبا‌ترين بازي ليگ در سه هفته اخير لقب بگيرد. اين بازي به لحاظ ايجاد موقعيت از سوي هر دو تيم سرآمد همه بازي‌هاي ليگ بود. شاگردان امير قلعه‌نويي و غلامحسين پيرواني در اين ميدان آنقدر موقعيت گل ايجاد كردند كه بيننده جرات نمي‌كرد لحظه‌اي چشم از بازي بردارد. تلاش فجر براي كسب حداقل امتياز تا دقايق پاياني و انگيزه استقلال براي كسب پيروزي و جبران آن شكست هفته گذشته مقابل سپاهان بسيار ستودني بود و يك بازي خاطره انگيز را در ليگ ثبت كرد. در نهایت این بازی به نتیجه 4 بر 2 به سود استقلال به پایان رسید تا به اين ترتيب استقلال به دومين برد خود دست يافت. در پيروزي استقلال نقش تعويض‌هاي قلعه نويي بسيار پررنگ بود. گلزني عمران‌زاده و مجيدي گواهي بر اين مدعا هستند.
 
فرار سپاهان از شکست در دقیقه 90

 
با اينكه سپاهان با تركيب اصلي‌اش به زمين آمده بود و به نظر مي‌رسيد كه به هيچ وجه ميزبان خود را دست‌كم نگرفته‌اند اما خيلي زود دروازه‌شان باز شد. ارسال بايرامي از سمت چپ و ضربه سر شيرجه‌اي مهدي قريشي مدافع پيش‌تاخته گسترش فولاد، دروازه سپاهان را در دقيقه هفتم باز كرد. شاگردان كرانچار كه انتظار اين گل زودهنگام را نداشتند بلافاصله فشار حملاتشان را بيشتر كردند به‌طوري‌كه در دقيقه نهم ضربه محمد غلامي به تير افقي دروازه گسترش برخورد كرد. با اينكه مالكيت توپ بيشتر در اختيار تيم اصفهاني بود اما شاگردان رسول خطيبي خيلي خوب از تك‌گل‌شان تا پايان نيمه اول محافظت كردند.
بازي در نيمه دوم شكل بسيار بهتري گرفت. ابتدا افشين و بعد از او هم بايرامي دروازه‌هاي يكديگر را تهديد كردند اما سپاهان كه براي فرار از شكست به آب و آتش مي‌زد در دقيقه 77 توسط علي حمودي تير دروازه گسترش را به لرزه درآورد.بالاخره سپاهان مزد حملاتش را در دقيقه 90 با پاسي كه شريفي فرستاد و غلامي آن را به گل تبديل كرد گرفت و از شكست گريخت.
 
موتور فولاد روشن شد
 
برنده هفته گذشته مقابل نفت تهران، در اين هفته در خانه خود به مصاف فولادي رفت كه اولين بردشان را آنها نيز هفته گذشته مقابل فجر تجربه كرده بودند. برنده‌هاي هفته دوم مسابقات اصلا دوست نداشتند در اين هفته بازنده باشند، بر همين اساس از اول بازي را با احتياط شروع كردند و همين ارزيابي حريف و احتياط بيش از حد باعث شد تا در نيمه اول هر دو تيم كار خاصي انجام ندهند و نيمه اول بدون گل به پايان برسد. چند دقيقه از نيمه دوم بازي نگذشته بود كه فولادي‌ها در جناح راست صاحب يك موقعيت سانتر شدند كه با ارسال توپ روي دروازه عبدا... كرمي در دقيقه 49 با ضربه سر دروازه ميزبان را باز كرد. بازي كم افت و خيز دقايق گذشته در ادامه بازي هم پيگيري شد و صباي قم با وجود دريافت يك گل، در ادامه تلاش زيادي براي جبران كرد اما نتيجه‌اي دربر نداشت تا صبا در خانه بازنده شود.
 
تساوی راه آهن و ملوان
 
راه‌آهن بعد از برد هفته گذشته مقابل سايپا با روحيه‌اي بالا آمده بود تا دومين 3 امتياز متوالي را كسب كند. حملات راه‌آهن با بازيسازي ميلاد نوري و فرزاد آشوبي طرح‌ريزي شد. ملوان هم برنامه داشت روي ضد حمله كه در دقيقه 15 از همين راه روي دروازه راه‌آهن خطرساز شد. در اين دقيقه از بازي مدافعان راه‌آهن روي جلال رافخايي خطايي مشكوك به پنالتي انجام دادند اما داور براي اين خطا سوت نزد. دقيقه 19 جدي‌ترين خطر نيمه اول را فرزاد آشوبي ساخت. ضربه فني او به تيرك ملوان خورد تا دروازه ميهمان باز نشود. ديگر خطري در نيمه اول روي دروازه‌ها به‌وجود نيامد تا دو تيم با تساوي بدون گل راهي رختكن شوند.
نيمه دوم را اما راه‌آهن هجومي آغاز كرد. ملوان هم در لاك دفاعي فرو رفت تا حداقل با كسب يك امتياز به انزلي برگردد. حملات راه‌آهن را ميلاد نوري و بهادر عبدي طرح‌ريزي كردند. شاگردان ابراهيم‌زاده موقعيت‌هاي بسياري را هم با پاس‌هاي ميلاد نوري از دست دادند. البته نبايد از درخشش سرگئي پاشنكو هم به راحتي گذشت. در دقايق 90 و 93، بهترين موقعيت‌هاي راه‌آهن با بي‌دقتي رضا خالقي‌فر و بهادر عبدي از دست رفت. پاس عمقي ميلاد نوري در حالتي تك به تك نصيب خالقي‌فر شد اما اين مهاجم نتوانست دروازه پاشنكو را باز كند تا دو تيم در يك بازي يكطرفه به تساوي بدون گل برسند.
 
زور استقلال به سایپا نرسید
 
شاگردان عبدا... ويسي در خانه خود به مصاف تيمي رفتند كه هفته گذشته را با يك باخت سنگين پشت سر گذاشته بود و در اين بازي سعي داشت به حداقل امتياز برسد، براي همين نيمه اول يك بازي متعادل را شاهد بوديم و هر چقدر كه خوزستاني‌ها تلاش كردند به دروازه سايپا نزديك شوند فايده‌اي نداشت و مهاجمان سايپا هم راهي به دروازه استقلال پيدا نكردند تا نيمه اول بازي بدون هيچ گلي به پايان برسد. نيمه دوم بازي، هر دو تيم براي رسيدن به دروازه حريف تلاش كردند كه در دقيقه 54 عادل كلاه‌كج موقعيت خوبي داشت اما صادقي توپ او را مهار كرد. جواب اين حمله ميزبان را شهباززاده در دقيقه 56 مي‌توانست بدهد اما او نيز ناكام ماند تا بازي بدون هيچ گلي ادامه پيدا كند. اين نتيجه تا پايان بازي ادامه پيدا كرد تا هر دو تيم با كسب يك امتياز اين ديدار را به پايان برسانند.
 
تیم بی روحیه خوش درخشید
 
مجيد جلالي در غياب كريميان و دقيقي و اخراج موقت بائو و سيد محسن حسيني با تركيبي تقريبا متفاوت تيمش را به ميدان فرستاد كه نيمكت‌نشيني كاظميان هم تا حدودي عجيب بود. بازي سرعت خوبي داشت اما انگار آقا معلم مي‌دانست كه عمق دفاع ميهمان آسيب‌پذير است. به همين دليل آنها اين منطقه از زمين را نشانه گرفتند و در دقيقه 19 هم به گل رسيدند. پاس در عمق احمدزاده به انصاري‌فرد و پاس در عرض او براي ربيع‌خواه كافي بود تا گل اول را بزند. 13 دقيقه بعد هم روي همين تاكتيك به گل دوم رسيدند. پاس كياني به پشت دفاع ذوب‌آهن و ضربه روي پاي ابراهيمي اختلاف را به 2 گل رساند. بعد از اين لحظه باز هم برتري از آن تبريزي‌ها بود و احمدزاده اگر دقت بيشتري مي‌كرد و قدر پاس انصاري‌فرد را مي‌دانست در دقيقه 36 گل سوم را هم مي‌زد. تا پايان نيمه اول آنها دو بار هم روي شوت‌هاي ربيع‌خواه و گرداني خطرناك ظاهر شدند. نكته جالب و عجيب نيمه اول تعويض حدادي‌فر در دقيقه 38 بود.
ذوب‌آهن كه چيزي براي از دست دادن نداشت، در نيمه دوم بدون ترس و استرس بازي را شروع كرد. در دقيقه 62 ضربه كرنر مهدي رجب‌زاده را سپهر حيدري با ضربه سر وارد دروازه كرد تا نيم ساعت پاياني به اوج حساسيت خود برسد. هشت دقيقه بعد مهدي رجب‌زاده گل تساوي را زد. پاس رو به جلوي عرب كافي بود تا مهاجم ذوب‌آهن خيال لوكا را تا حدودي راحت كند. در دقيقه 82 محمد ابراهيمي مي‌توانست گل برتري را در مصافي تك به تك براي تراكتورسازي بزند كه ضربه او به تير دروازه ذوب‌آهن برخورد كرد. دقيقه 87 ضربه سر اسماعيل فرهادي را حامد لك مهار كرد. در حالي كه بازي رو به پايان بود پاس رو به جلوي جواد كاظميان را علي كريمي در دقيقه 1+90 وارد دروازه كرد. ذوب‌آهن كه كاملا به‌هم ريخته بود يك دقيقه بعد هم دروازه‌اش باز شد و اين‌بار انصاري‌فرد گل چهارم را زد.
 
تساوی در حضور 5 هزار نفر
 
داماش از همان ابتداي بازي توپ و ميدان را در اختيار گرفت. ناظمي تيمش را با 2 هافبك تدافعي به‌نام‌هاي كاردوست و آبشك به ميدان فرستاد و محمدرضا مهدوي را جلوي آنها به بازي گرفت.
حملات داماش با بازيسازي مهدوي و البته نفوذ از كناره‌ها با حركات سيف‌اللهي و كبه دنبال شد اما در نيمه اول راه به جايي نبرد. نفت تهران هم چشم داشت به ضد حمله و در دقايقي از بازي هم خطرساز شد اما موقعيت آنچناني نصيبش نشد تا دو تيم دست خالي راهي رختكن شوند.
نيمه دوم پرجنب و جوش آغاز شد. دو تيم و به‌خصوص داماش آمده بودند تا گل برتري را به ثمر برسانند. دقيقه 54 اما اين نفت بود كه به گل رسيد. ارسال نوروزي از راست، پشت محوطه جريمه به نويدكيا رسيد، پاس نويدكيا را وحيد اميري با شوتي سرضرب و پاي چپ به گل برتري نفت تبديل كرد.
در ادامه با تعويض كبه كه بارها توپ را لو داده بود، مصطفي حاجتي به زمين آمد تا حملات داماش از سمت چپ شكل جدي‌تري به‌خود بگيرد.
درست 2 دقيقه بعد از حضور حاجتي، اين بازيكن با استارتي بلند توپ را براي متوسل‌زاده ارسال كرد، ضربه متوسل‌زاده را سوشا برگشت داد اما در برگشت اين سيف‌اللهي بود كه با ضربه‌اي قيچي برگردان توپ را به تور دروازه نفت چسباند. در ادامه هم حملات دو تيم راه به جايي نبرد تا نفت و داماش يك امتياز به اندوخته‌هاي خود بيفزايند.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:50 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه