پنت هاوس دوبلکس فتح الله زاده را گذاشتم برای فروش!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پنت هاوس دوبلکس فتح الله زاده را گذاشتم برای فروش!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: «گلی که به ثمر رساندم را به حاتمی تقدیم می‌کنم چون دلم برایش تنگ شده است.»

 حنیف عمران‌زاده در خصوص دیدار مقابل فجر سپاسی و پیروزی پرگل آبی‌پوشان صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*‌ بازی پرگلی را پشت‌سر گذاشتید؟

- بازی بدی نبود و ما خوشبختانه جلو افتادیم و آنها مربی خوبی دارند که به نظرم در ادامه خیلی بهتر می‌شود. اعتقاد دارم خیلی ما را اذیت کردند و حتی بیشتر از سپاهان دردسر کشیدیم امیدوارم تیم شاغلام بهتر شود و در بازی‌های آینده پیروز شود.

* یعنی فجری‌ها از سپاهان هم بیشتر شما را اذیت کردند؟

- صد درصد، خیلی در زمین می‌دویدند و تمامی بچه‌ها به این موضوع اعتراف کردند. من معتقدم فجر می‌تواند خیلی بهتر از اینها باشد و فقط در هفته‌های اخیر بدشانس بوده که قرعه‌ تیم‌های قوی به آنها خورده است.


* خودت هم از ابتدا بازی نکردی، چرا؟

- این نظر امیرخان بود که من از ابتدا بازی نکنم. سرمربی تشخیص می‌دهد که تیم به چه ترکیبی به زمین برود.


* گل سوم استقلال را هم که گره‌گشا بود به ثمر رساندی؟

- این کار خوب همه بازیکنان و به خصوص منتظری بود که من تمامش کردم. پارسال هرچه می‌زدم گل نمی‌شد امسال هرچه بزنم گل می‌شود.

* بعد از گل هم که به سبک حاتمی با رحمتی خوشحالی کردی؟

- واقعاً جای فرزاد حاتمی خالی بود دلم برای او تنگ شده و گلم را هم به او تقدیم می‌کنم.

* قلعه‌نویی انتقاد داشت که خط دفاع استقلال جای کار دارد و نباید اینگونه گل دریافت کنیم نظر تو چیست؟

- قلعه‌نویی درست می‌گوید اما خسرو حیدری کمی مصدوم بود، بیگ‌زاده نیست و تیموریان و نکونام هم دیر به ما اضافه شدند و کار هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است اما مطمئن باشید هفته به هفته بهتر خواهیم شد.


* دیروز از سوی کنفدراسیون آسیا جریمه شدی و به خاطر آن حرکتی که انجام دادی ۳ هزار دلار جریمه‌ات کردند، نظرت چیست؟

- دست‌شان درد نکند که حداقل من را از بازی‌ها محروم نکردند و شانس آوردم. باید از محمدرضا کسرایی تشکر کنم که او کلی راهنمایی کرد و بعد از نامه‌هایی که زدیم او باعث شد که محروم نشوم و جریمه نقدی شوم.


* از فتح‌الله‌زاده‌ هم که خانه گرفتی؟

- او یک پنت هاوس دوبلکس در شمال به من داده و او را برای فروش گذاشتم. این آپارتمان به جای قرارداد امسالم به من داده شد و باید آن را بفروشم تا مشکلاتم حل شود.


* بازی با صبا را چطور می‌بینی؟

- صبا تیم بسیار خوبی است و البته خطرناک. رضا عنایتی یکی از با تجربه‌های آن تیم است ولی باید با همت هواداران این تیم را هم شکست بدهیم و روی دور برد بیفتیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:1 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه