قلعه نویی: با استفاده از تجربه برنده شدیم/چمن حافظیه بدتر شده بود

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

قلعه نویی: با استفاده از تجربه برنده شدیم/چمن حافظیه بدتر شده بود

سرمربی استقلال گفت: پیروانی یکسری جوان آورده و تیم خوبی درست کرده اما امروز روز خوب استقلال بود و ما با استفاده از تجربه برنده شدیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرتگاران؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: بازی خوبی بود، به شیرازی ها تبریک می گویم که چنین تیم خوب دارند.

وی تصریح کرد: گل های بدی خوردیم، پیروانی یکسری جوان آورده و تیم خوبی درست کرده اما امروز روز خوب استقلال بود و ما با استفاده از تجربه برنده شدیم.

قلعه نویی افزود: بیگ‌زاده مصدوم است و منتظری در دفاع راست بازی می‌کند هر چند از منتظری ممنونیم که در این پست به میدان می‌رود. آرایش اصلی تیم را در اختیار نداریم

وی در مورد زمین حافظیه گفت: جمن حافظیه بدتر شده بود ولی میزبانی شیرازی ها واقعا عالی بود.

قلعه نویی در مورد کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی گفت: اسقلال تیم قانونمندی است و این جریمه را می پذیریم اما واقعا آن روز روز فغانی نبود و هواداران نیز نباید چنین می کردند. ما همیشه باید یا قربانی داور شویم و یا هواداران.

وی در مورد وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظرم باید فردی ریاست وزارت ورزش را عهده دار شود که از این جنس باشد نه اینکه اگر کسی در جایی سمت نگرفت وی را به مدیریت ورزشی سوق ندهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:10 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه