ابراهیم‌زاده: برای برد مستحق‌تر از ملوان بودیم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ابراهیم‌زاده: برای برد مستحق‌تر از ملوان بودیم

راه آهن
سرمربی راه آهن گفت: ما به نسبت ملوان مستحق‌تر بودیم و بیشتر بازی را در اختیار داشتیم.

 فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل راه آهن مقابل ملوان ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر عنوان کرد: این بازی تحت تاثیر موضوعی بود که در دیدار مقابل سایپا هم دچار آن شدیم، اما من قبل از بازی در این باره صحبت نکردم، در بازی با سایپا دو سه سال بود که همیشه این تیم به راه آهن می‌باخت، این موضوع بحث روانی دارد که می‌تواند به تیمی که برنده بوده کمک کند و در مقابل بار منفی برای تیم حریف دارد.

وی ادامه داد: بعد از دیدار با سایپا از همین موقعیت استفاده کردیم و روی حرکاتی به گل رسیدیم که در ادامه توانستیم با نتیجه سه بر صفر به برتری برسیم.

در این دیدار هم راه آهن تحت تاثیر این موضوع بود، راه آهن در دو سه سال گذشته همیشه با نتیجه یک بر صفر مقابل ملوان شکست خورده بود، گل بازی‌ها را هم جواد رافخایی به ثمر می‌رساند.

سرمربی راه آهن خاطرنشان کرد: همین مسئله ذهنیتی به وجود آورده بود و باعث می‌شد بازیکنان مراقبت‌هایی داشته باشند، در نیمه اول هم جلال رافخایی موقعیتی به دست آورد، گلر ما به خوبی آن را دفع کرد البته ما هم موقعیت‌هایی داشتیم و یک توپ به تیرک دروازه زدیم.

ابراهیم زاده یاد آور شد: من به بازیکنان این نکته را گوشزد می‌کنم که در کوران مسابقات باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کنند، شاید موقعیتی که برای آنها به دست می‌آید آخرین فرصت آنها در بازی باشد، البته ما در این دیدار هم موقعیت‌هایی در دقایق پایانی توسط خالقی‌فر و عبدی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم که شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

ابراهیم زاده تصریح کرد: اگر تیمی می‌خواهد در بالای جدول حضور داشته باشد باید از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشد واز فرصت های خود بیشترین استفاده را بکند. امیدوارم با تلاش بتوانیم که این مشکلات را برطرف کنیم و از فرصت‌های به دست آمده در بازی کمال استفاده را بکنیم.

سرمربی راه آهن در واکنش به این سوال که وحید طالب لو آیا مشکل بدنی دارد که از او استفاده نمی‌کند پس از چند لحظه مکث گفت: حامد فلاح‌زاده مگر مشکل داشت؟ به هر حال من باید یک دروازه بان را درون دروازه قرار دهم. وحید طالب لو و همه دروازه‌بانهایی که با ما کار می‌کنند خوب هستند، هر دو گلر ما در شرایط خوبی قرار دارند اما این موضوع بستگی به تصمیم من دارد که از چه فردی استفاده کنم، نمی‌دانم چرا سوال نمی‌پرسید که دروازه‌بانمان چرا خوب کار کرد و در مورد سایر بازیکنان سوالی مطرح نمی‌کنید؟

وی در مورد اینکه با توجه به اینکه راه آهن پیش از بازی‌ها را به ملوان واگذار می‌کرده و این تساوی می‌تواند نقطه عطفی برای این تیم باشد، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم نقطه عطف بگویم یا چه چیزی بگویم، ما زمانی می‌توانستیم اسم این را نقطه عطف بگذاریم که از موقعیت‌های خودمان استفاده می‌کردیم، به نظرم رسانه‌ها و روزنامه‌ها نباید تحت تاثیر گذشته قرار بگیرند و قیاس به گذشته داشته باشند بلکه باید به جلو نگاه کنیم. همه هدفمند پیش می‌رویم شاید من هم هدفم غلط باشد اما همه تلاش می‌کنیم که به این هدف دست یابیم و بازیکنان هم هدفمند کارها را انجام می‌دهند.

ابراهیم زاده در مورد اینکه در نیمه اول بین خط هافبک و دفاعی این تیم فاصله ایجاد شده بود و باعث شد ملوان صاحب موقعیت شود یاد آور شد: به نظرم بین خط هافبک و حمله ما فاصله زیاد شده بود، موقعیت‌هایم که ملوانی‌ها به دست آورند درصحنه‌هایی به وجود آمد که بازیکنان ما خودشان با یکدیگر اشتباه کردند و توپ به دست حریف رسید. در نیمه اول بین خط هافبک در حمله ما کمی فاصله شده بود، آشوبی جلوتر بازی می‌کرد و همین فاصله هم باعث موقعیت‌های ملوان شد.

سرمربی راه آهن افزود: به نظرم ما مستحق‌تر بودیم زمان بیشتری از بازی را در اختیار داشتیم و کنترل بازی را در دست داشتیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:11 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه