اصلا با این موضوع موافق نیستم یک تیم برای یک امتیاز 90 دقیقه می‌جنگد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

اصلا با این موضوع موافق نیستم یک تیم برای یک امتیاز 90 دقیقه می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل لوکا بوناچیچ، سرمربی ذوب‌آهن شروع ناکامنه‌ی تیمش را با شکست سنگین برابر تراکتورسازی تکمیل کرد و پس ار آن در برابر خبرنگاران گفت :

شکست سنگین برابر تراکتور؛ دلیل خاصی داشت ؟

به تراکتور‌سازی تبریک می‌گویم امروز با اشتباهاتمان سه امتیاز را به حریف هدیه دادیم. به غیر از همکاران شما اعضای هیئت مدیره نیز می‌پرسند چرا با یک مهاجم بازی می‌کنید من مربی هستم و دلیل این مسئله را می‌دانم چرا که ما روان بازی نمی‌کنیم و مجبوریم از یک مهاجم استفاده کنیم.

از نیمه‌ی اول تا نیمه‌ دوم؛ تحلیل شما چیست ؟

در نیمه اول نزدیک به 6 گل باید می‌خوردیم. در نیمه دوم شرایط را کنترل کردیم. تراکتور‌سازی کمی افت کرد اما با اشتباهاتمان سه امتیاز را به آنها هدیه دادیم. هرچند شکست خوردیم و باخت خیلی سخت است اما این برد را به حریف تبریک می‌گویم باید فکر کنیم تا به علت مشکلاتمان پی ببریم. نمی‌دانم چرا تیم دچار این مشکلات شده با وجود اینکه تیم باتجربه‌ای هستیم در چند دقیقه کار را تعطیل می‌کنیم تا چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

خط دفاع و دروازه‌بان متزلزل ذوب‌آهن؛ چاره‌ای نمی‌اندیشید ؟

دوست ندارم در مورد بازیکنانم صحبت کنم چرا که آنها نفرات تیم من هستند و باید مورد حمایتم قرار بگیرند. واقعیت این است که با کسب یک امتیاز از سه مسابقه شرایطمان سخت شده است.مربی بی‌تجربه‌ای نیستم. مسئولیت را به گردن می‌گیرم و باید این موضوع را درست کنم.

میانگین بالای سنی؛ چرا ذوب‌آهن به این جا رسیده است ؟

در مس کرمان عنایتی را با 38 سال سن داشتم که بسیار باانگیزه تمرین می‌کرد. نمی‌دانم مشکل کجاست اما فکر بازیکنان ما در زمین نیست و معلوم نیست به چه می‌اندیشند. در اهواز و در هفته اول چنین مشکلی به وجود آمد. باید راهکاری پیدا کنیم که تیم از این لحاظ دچار مشکل نشود البته از لحاظ بدنی نیز دچار مشکل می‌شویم و به ویژه برخی از نفراتمان دچار چنین آسیبی هستند. با توجه به میانگین 31 ساله تیم انتظار داریم بازیکنان از تجربه خود استفاده کنند.

قانون جدید در رابطه‌ با فحاشی‌ها؛ کسر امتیاز صحیح است ؟

 اصلا با این موضوع موافق نیستم یک تیم برای یک امتیاز 90 دقیقه می‌جنگد و اگر قرار باشد از تیم‌ها امتیاز کسر شود هر کس می‌تواند ماجراجویی کند و هرج و مرج می‌شود. اگر کسی تخلف می‌کند باید از حضور در ورزشگاه محروم شود. امتیاز حق تیم است چرا که 90 دقیقه تلاش می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:10 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه