مهم ترین نقطه ضعف تیم ما فعلاً ارسال از جناحین است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهم ترین نقطه ضعف تیم ما فعلاً ارسال از جناحین است

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل عبدالله ویسی بعد از توقف خانگی تیمش، از بدشانسی تیمش گلایه کرد و وعده داد که استقلال صنعتی بازی به بازی بهتر شود. ویسی همچنین در جواب به اظهار نظر جالب فیرات سرمربی سایپا مبنی بر هدر دادن 15 فرصت گلزنی عنوان کرد که فیرات در محاسباتش اشتباه کرده است. صحبت های ویسی را بخوانید.
 
پیش بینی کرده بودیم
از قبل پیش بینی کرده بودیم که شب سختی برابر سایپا داشته باشیم. سایپا هفته گذشته با سه گل باخته بود و می دانستیم که برای جبران نتیجه به میدان می آیند. به غیر از ربع ساعت پایانی نیمه نخست در تمام جریان مسابقه بر توپ و میدان مسلط بودیم و می توانستیم به پیروزی برسیم اما توپ هایمان گل نشد.
 
رضایت بخش نیستیم
قبول دارم که تیم ما هنوز رضایت بخش بازی نمی کند ولی در بازی امشب به نسبت دو مسابقه قبلی بهتر ظاهر شدیم و قول می دهم که تیم استقلال خوزستان بازی به بازی بهتر شود. خوشحالی من از این بابت است که به لحاظ خلق موقعیت خوب عمل کرده و چند فرصت گلزنی را در نیمه دوم درست کردیم که متأسفانه گل نشد.
 
در ارسال ها ضعف داریم
مهم ترین نقطه ضعف تیم ما فعلاً ارسال از جناحین است. توپ ها را خوب جلو می بریم اما در ارسال های نهایی موفق عمل نمی کنیم. امشب حسین کعبی را از جناح راست به چپ منتقل کردم اما نتوانست دردی را دوا کند و کماکان باید روی این نقطه ضعف کار کنیم.
 
مربی سایپا اشتباه حساب کرده!
نمی دانم چرا فیرات گفته که سایپا 15 بار در محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب موقعیت شده است. شاید فیرات تمام توپ هایی که وارد محوطه جریمه ما شده را حساب کرده؛ مثلاً پاس به عقب هایی که دفاع ما به دروازه بان داده و بازیکنی از سایپا هم در محوطه جریمه نبوده یا توپ هایی که دروازه بان ما روی خط شش قدم کاشته تا ضربه دروازه بزند را هم حساب کرده است!
 
خارجی های ما نبودند
امشب بازیکنان آفریقایی را در اختیار نداشتیم. ترائوره که بازی قبلی اخراج شده بود و کارت بازی کولی بالی هم تا کنون صادر نشده است. درباره کیفیت بازی کولی بالی هم معتقدم که ابتدا باید وی را در مسابقات رسمی ببینیم و بعد در خصوص سطح فنی این بازیکن نظر بدهم.
 
برای خبرنگاران هدیه داشتیم
قصد داشتم بعد از پیروزی در بازی امشب مقابل سایپا به اینجا بیایم و سه امتیاز را به عنوان هدیه روز خبرنگار، به خبرنگاران اهوازی تقدیم کنم اما متأسفم که نتوانستیم پیروز شویم. به هر حال دیگر نباید افسوس خورد و از اکنون باید برای بازی بعدی مقابل ملوان انزلی آماده شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:7 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه