در بازى هاى خارج از خانه ترجيح مى دهم تك امتياز را كسب كنم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

در بازى هاى خارج از خانه ترجيح مى دهم تك امتياز را كسب كنم

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با داماش گفت: ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم. البته این را باید بگویم در سه بازی اخیر که در لیگ انجام دادیم این بهترین بازی‌مان بود. اين يك امتياز براى من ارزشى به اندازه سه امتياز داشت. با توجه به شرایطی که زمین و نور کم ورزشگاه داشت امکان بازی زمینی وجود نداشت اما به هر حال بازیکنان ما خوب بازی کردند. تیم داماش هم در نیمه‌ی دوم روی دروازه‌ی ما هجوم آورد ولی بیشتر سعی می‌کرد از پاس‌های بلند استفاده کند. من از بازیکنانم و نحوه‌ی بازی آنها راضی هستم.

نيمه اول كسالت بار بود؟
ما در نیمه‌ی اول خوب بازی را اداره کردیم و هردو تیم خوب بازی کردند ولی این واقعیت را باید بپذیریم که فوتبال بازی کردن در چمن مصنوعی خیلی سخت است. هم‌چنین ما مهمان بودیم و شرایط میزبانی به نفع تیم داماش بود ولی همان گرفتن یک امتیاز در خارج از خانه برای ما خیلی ارزش داشت. یک گل به تیم داماش زدیم و اگر اشتباه نمی‌کردیم می‌توانستیم برنده‌ی بازی باشیم.
داورى؟
داور در بعضی از صحنه‌ها خطاهای بی‌موردی به نفع داماش می‌گرفت ولی در هر صورت چون شرایط میزبانی حاکم است این یک امر طبیعی است. در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و از این‌جا به آنها خسته نباشید می‌گویم.
بازى بسته نفت و تصاد با تفكران شمل؟
من در بازى هاى خارج از خانه ترجيح مى دهم تك امتياز را كسب كنم و در بازى هاى خانگى راحت تر هم بازى مى كنيم و هم به فكر برد خواهيم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه