دو سه سال بود که ملوان در تهران یک بر صفر راه آهن را می‌برد و گلش را هم جلال رافخایی می‌زد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

دو سه سال بود که ملوان در تهران یک بر صفر راه آهن را می‌برد و گلش را هم جلال رافخایی می‌زد

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل منصور ابراهیم‌زاده با وجود تساوی خانگی برابر ملوان از نتیجه کسب شده راضی است، چون به قول خودش چندین سال متوالی بود که ملوان با تک‌گل رافخایی راه آهن را در تهران شکست می‌داد. حرف‌های سرمربی راه آهن را در نشست مطبوعاتی بخوانید:

تساوی خانگی با ملوان؛ وضعیت بازی؟

ابتدا عید فطر را پیشاپیش تبریک می‌گویم و درباره بازی به یک نکته اشاره می‌کنم. این بازی از یک نظر با بازی هفته پیش ما با سایپا شباهت داشت. سایپا سه سال بود که در خانه خودش به راه‌آهن می‌باخت و این مسئله بار مثبت روانی برای ما ایجاد کرده بود. در بازی امشب این مسئله برعکس بود چون دو سه سال بود که ملوان در تهران یک بر صفر راه آهن را می‌برد و گلش را هم جلال رافخایی می‌زد.

فرصت‌های از دست رفته؟

ما در این بازی تلاش کردیم که با این ذهنیت مقابله کنیم و همان طور که دیدید چند بار صاحب موقعیت شدیم که در یکی از بهترین‌هایش مجتبی شیری توپ را به دیرک دروازه زد.می‌خواهیم در کوران مسابقه‌ها باشیم باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کنیم. گل‌های ما برابر سایپا به عدد سه رسید چون تعداد فرصت‌های گل‌مان زیاد بود. امشب هم می‌توانستیم به گل برسیم اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

آینده راه‌آهن؟

اگر راه‌آهن می‌خواهد بالای جدول باقی بماند باید از نظر روحی و روانی آماده باشد و کاملا درک کند که باید از همه فرصت‌ها استفاده کند. امیدوارم که در بازی‌های آینده با تلاش بازیکنان این مشکل را حل کنیم.

چرا طالب‌لو بازی نمی‌کند؟

من از شما می‌پرسم که آیا حامد فلاح‌زاده که امشب بازی کرد مشکلی داشت؟ این سوال شما مربوط به یک رسانه‌ای است که چندین بار از من پرسیده و حالا از زبان شما می‌شنوم.من در هر بازی فقط از یک دروازه‌بان می‌توانم استفاده کنم. اما هر دو دروازه‌بان تیم من خوب کار می‌کنند و تمرین‌های خوبی انجام می‌دهند. در نهایت این نظر من است که از کدام‌شان استفاده کنم. اما پرسشی که شما از من می‌پرسید، برای من سوال‌برانگیز است.

تساوی با ملوان می‌تواند نقطه عطف بازی‌های راه آهن باشد؟

ما در این بازی از حریف بهتر بودیم و بازی بیشتر دست ما بود. نقطه عطف بازی این می‌توانست باشد که نگذاریم ملوان و در راس آن رافخایی کاری از پیش ببرد و خودمان هم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. مسئله ذهنیت بازیکنان چیزی است که خیلی وقت‌ها رسانه‌ها دنبال می‌کنند و بازی‌ها را تحت تاثیر آن قرار می‌دهند. ای کاش این قیاس‌ها را کمتر و پیگیری پیشرفت تیم‌ها را بیشتر کنیم. ما به دنبال این هستیم که بازیکنان‌مان هدفمندتر کار کنند.

در نیمه اول موقعیت گل زیاد دادید. چرا؟

اتفاقا در نیمه اول دفاع و هافبک ما به هم نزدیک بودند و در عوض فاصله هافبک‌ها و خط حمله ما زیاد بود. اگر موقعیت‌های حریف را هم بررسی کنید، خواهید دید که این موقعیت‌ها به دلیل ناهماهنگی مدافعان ما به دست آمد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:49 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه