مورينيو: از سيستم چرخشي استفاده مي‌کنم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مورينيو: از سيستم چرخشي استفاده مي‌کنم

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي، اعلام کرد که قصد دارد در طول فصل از سيستم گردشي استفاده کند.
  
آبي ها فصل گذشته در ليگ برتر سوم شدند و در ليگ قهرمانان نيز در همان مرحله گروهي کنار رفتند اما در جام حذفي به نيمه نهايي رسيدند و در ليگ اروپا عنوان قهرماني را به دست آوردند.

اکنون آقاي خاص مي داند که فصلي طولاني و  دشوار را در پيش دارد و از اينکه بازيکنان خوب زيادي در تيمش حضور دارند، خوشحال است.

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اميدوارم در اين فصل 60 بازي انجام بدهيم و به همين دليل، ما مطمئنا از بازيکنان به طور چرخشي استفاده مي کنيم."

او همچنين ويکتور موزس، ستاره نيجريه اي تيمش که در دو ديدار اخير مقابل اينتر و ميلان درخشان ظاهر شد را مورد ستايش قرار داد و گفت:" ويکتور فوق العاده بود. او يکي از بازيکنان تيم است که به سختي کار مي کند. او حتي يک دقيقه از تمرينات را نيز هدر نمي دهد. فکر مي کنم ويکتور گزينه خوبي براي تيم ماست. ما در پست او آزارد، کوين ده بروين و شورله را داريم و ما مي توانيم در طول هر بازي در اين پست تغييراتي ايجاد کنيم. او بازيکني است که تيم را قوي تر مي کند و به ما گزينه هاي بيشتري مي دهد."

مورينيو همچنين در مورد مدعيان قهرماني در فصل آينده ليگ برتر گفت:" فکر مي کنم 6 تيم مدعي قهرماني خواهند بود. هنوز يک ماه تا پايان بازار نقل و انتقالات باقي مانده است و بستگي دارد چه اتفاقاتي رخ بدهد. در اين شش تيم اتفاقات زيادي ممکن است اتفاق بيفتد.

ليورپول يکي از اين تيم هاست. چرا که نه؟ آنها مربي بزرگي مانند برندان راجرز دارند. تاتنهام هم تيم فوق العاده دارد. آرسنال هم تيم بهتري شده است. چلسي، منچسترسيتي و منچستريونايتد هم مثل هميشه مدعي قهرماني هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:52 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه