ليگ برتر فوتبال به ايستگاه سوم رسید

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ليگ برتر فوتبال به ايستگاه سوم رسید

هفته سوم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود که دیدار فجرسپاسی با استقلال هر چند جذاب‌ترین بازی این هفته است اما بازی سپاهان با گسترش در تبریز، صبا با فولاد در قم و راه‌آهن با ملوان در تهران هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. البته در این هفته بازی ذوب‌آهن اصفهان با تراکتورسازی تبریز تحت تاثیر تصادف شدید مهدی کریمیان و بستری بودن این بازیکن در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز قرار دارد. در زیر نگاهی به این 7 دیدار خواهیم داشت.1033310-1911521
فجرسپاسی – استقلال
فجرسپاسی، دو بازی قبلی خود را به حریفانش واگذار کرده و حالا هم در رده شانزدهم جدول ایستاده و تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر است. غلام پیروانی که دو هفته قبل، فریاد اعتراض هواداران فجرسپاسی را شنیده بود، باید هرچه در چنته دارد را رو کند تا مانع از شکست تیمش برابر استقلال شود. از آن طرف استقلال که بعد از شکست برابر سپاهان به دنبال اعاده حیثیت برای خودش است، جز به سه امتیاز راضی نخواهد شد.آنها با رسیدن نکونام و تیموریان به شرایط مطلوب، تقریبا خیالشان از بابت میانه زمین راحت است و البته نباید فراموش کرد که دغدغه اصلی کادرفنی استقلال همچنان در پست بازیساز است و آنها تلاش می‌کنند تا جای خالی جباری را پر کنند. غایبان قطعی این دیدار برای استقلال ساموئل، جمشیدیان و بیگ‌‌زاده هستند.استقلال درحالی برابر سپاهان شکست خورد که چهره‌ یک تیم شکست خورده را نداشت اما نمی‌توان از انگیزه بازیکنان فجر در بازی برابر استقلال غافل شد، به تجربه ثابت شده که بازیکنانی که در فجرسپاسی شیراز خوش بدرخشند، به‌سرعت توسط تیم‌های پایتخت نشین جذب می‌شوند. محمد مهدی نظری یکی از همین بازیکنان است که با درخشش در فجرسپاسی راهی استقلال شده است. شاید همین مسئله انگیزه مضاعفی برای بازیکنان فجرسپاسی شود و روز سختی را برای استقلال رقم بزنند. از تقابل‌های خاص این دیدار، حضور مهدی نظری در استقلال است. این بازیکن که عملکردش در فصل گذشته در بازی این تیم برابر فجرسپاسی حرف و حدیث‌هایی را به همراه داشت، بار دیگر به حافظیه شیراز بر می‌گردد تا برابر تیم فصل گذشته‌اش قرار بگیرد.
صبای قم – فولاد خوزستان
شاگردان محمد مایلی کهن پس از کسب دو پیروزی پیاپی باید میزبان فولاد خوزستان باشند. فولاد خوزستان که هفته نخست را به سپاهان واگذار کرده بود و در اهواز فجر را شکست داده بود، بنظر می رسد روند خوب فصل گذشته اش را ادامه خواهد داد و از تیم های مدعی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. از آن سو هم صبای قم تا اینجا امیدوار کننده نشان داده و در حال حاضر تیم جوان صبا، از اعتماد به‌نفس خوبی برخوردار است.انگیزه زیاد فرزاد حاتمی در فولاد و رضا عنایتی در صبای قم، از تقابل های جذابی خواهد بود که این دو مهاجم قوی روی هوا، احتمالا قابلیت هایشان را به رخ یکدیگر خواهند کشید.
ذوب آهن – تراکتورسازی
ذوب آهن که برابر پرسپولیس بازی نه‌چندان خوبی را از خود به نمایش گذاشت و برابر استقلال خوزستان هم شکست را پذیرا شده بود آنقدر انگیزه دارد که تراکتورسازی را شکست دهد. شاگردان بوناچیچ نه فوتبال زیبا را ارائه می دهند و نه نتیجه می گیرند. آنها باید با یک نتیجه غافلگیر کننده به لیگ بازگردند و چه چیزی بهتر از یک پیروزی برابر تیم تراکتورسازی می تواند آنها را به بازی ها بازگرداند؟این طرف ماجرا، تراکتورسازی هم در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است. آنها با کسب یک امتیاز، به هیچ وجه مطابق انتظارات بازی نکرده اند و هرچه زمان جلوتر می رود، بیشتر فشار افکار عمومی را روی خود احساس می‌کنند.وضعیت نه‌چندان مناسب جسمانی مهدی کریمیان، شاید انگیزه مضاعفی شود تا بازیکنان تراکتورسازی با هم قسم شدن، نمایشی متفاوت برابر ذوب آهن به نمایش بگذارند.
داماش – نفت تهران
داماشی ها که داربی گیلان را با تساوی به پایان بردند، میزبان نفت تهرانی هستند که هفته گذشته بازی‌اش را واگذار کرده است. این روزها هواداران داماش در مظان اتهام برداشتن تندیس سیروس قایقران در داربی گیلان هستند و هرچقدر حساسیت این دیدار کم باشد، واکنش رسمی باشگاه داماش نسبت به این ماجرا می تواند حساسیت آفرین باشد.
راه آهن – ملوان
راه آهن با پیروزی سه بر صفر هفته گذشته برابر سایپا نشان داده تیم خوب و آماده‌ای را روانه رقابت‌های این فصل لیگ برتر کرده است. ابراهیم‌زاده خیلی زودتر از آنچه که انتظارش می‌رفت، تیمش را آماده کرده و در طرف مقابلش، ملوان، هنوز به ثبات بازی و نتیجه‌گیری نرسیده است. اسکوکیچ که بازی سخت داربی را پشت سر گذاشته باید تیمش را آرام آرام به سمت حضوری موفق همراه با نتیجه‌گرایی ببرد. از اولین مربی خارجی ملوان، توقعات زیادی می‌رود.
گسترش فولاد – سپاهان
تیم رسول خطیبی بعد از عملکرد تحسین برانگیز تیمش برابر استقلال و تساوی امیدوارکننده برابر تراکتورسازی، به دیدار یکی دیگر از تیم‌های بزرگ لیگ برتر می‌رود. گسترش فولادی‌ها که از لحاظ تجربی و سنی از تیم‌های جوان و کم تجربه لیگ برتر هستند باید تا حد امکان از حواشی دوری کنند. اشتباه کوچک رسول خطیبی می‌رفت برای گسترش فولاد به معضلی بزرگ تبدیل شود که با حکم عجیب کمیته انضباطی برای این بازیکن – مربی، ظاهرا غائله ختم به خیر شده است.در طرف مقابل، سپاهان بعد از شکست دو مدعی لیگ برتر به‌نظر کار چندان سختی برابر تیم جوان گسترش فولاد نخواهد داشت. آنها فوتبال خوب و شناوری را با بازیکنان با تجربه و فنی‌شان ارائه می دهند و آنقدر خوب هستند که از همین الان آنها را می توان از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ دانست.
استقلال خوزستان – سایپا
استقلال خوزستان هفته قبل در آخرین دقایق بازی گل تساوی را از مس کرمان دریافت کرد و در حالی‌که در یک قدمی کسب سه امتیاز دوم بود، آنرا با حریفش تقسیم کرد. آنها از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند و در اهواز میزبان سایپا خواهند بود. سایپا با انگین فیرات، فعلا سنگین ترین شکست لیگ برتر را متحمل شده است و این مربی هم بعد از این شکست سنگین، قول سایپایی دیگر را داده است. قولی که زمان اجرایي مشخص نشده اما به‌نظر می رسد سایپا اگر قرار باشد تحولی در خودش ایجاد کند، آن تحول را باید در همین هفته های اخیر ایجاد کند. سایپا از لحاظ تیمی، تیم جوان و آمیخته با تجربه را در اختیار دارد و از آن سو عبدا… ویسی همچنان تحت فشار انتقادات مبنی بر بالا بودن سن بازیکنانش است. دیدار استقلال خوزستان و سایپا قابلیت تبدیل شدن به یک بازی زیبا را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:46 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه