قلعه نویی: عدالت یعنی همین!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

قلعه نویی: عدالت یعنی همین!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی جالب است، اشتباهات داوری از ما سه امتیاز گرفت، کمیته انضباطی هم یک امتیاز، این است عدالتی که می‌گویند.

 کاروان تیم فوتبال استقلال با تاخیر یک ساعته به شیراز رسیدند و امیر قلعه نویی در فرودگاه درباره دیدار تیم‌های استقلال و فجر سپاسی در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد از تمام مردم اینجا تشکر کنم که هیچ جا ما را تنها نمی‌گذارند. شیرازی‌ها طرفداران خوبی دارند.

وی درباره دیدار فردا گفت: ما شرایط خوبی داریم و تیم فجر را هم آنالیز کرده‌ایم. این تیم فوتبال قابل قبولی انجام می‌دهد هر چند در دو دیدار گذشته نتیجه را واگذار کرده اما در مجموع فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد.

سرمربی استقلال با اشاره به شکست مقابل سپاهان تصریح کرد: ما فوتبال قابل قبولی ارائه دادیم و کیفیت بازی ما را امیدوار کرد اما نتیجه را به موجب اتفاقاتی واگذار کردیم.

قلعه‌نویی درباره مصدومان استقلال یادآور شد: ما همچنان سه مصدوم یعنی جمشیدیان، هاشم‌ بیک‌زاده و ساموئل را نداریم اما سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند.

وی درباره نتیجه این بازی گفت: نتیجه خواست خداست اما همیشه بازی با تیم‌هایی که پیروانی سرمربی آن است‌، سخت است. او مربی باکلاسی است و هر جا که باشد زحمت زیادی می‌کشد خصوصا در شیراز که چندین سال حضور داشته. ما تا جایی که دیدیم در بازی‌های گذشته فجر سپاسی فوتبال قابل قبولی ارائه کرده و با وجود اینکه نتیجه را واگذار کرده اما با برنامه بازی کرد.

سرمربی استقلال در خصوص کسر یک امتیاز از این تیم به علت فحاشی تماشاگران آبی‌پوشان یادآور شد: این موضوع بستگی به مدیریت باشگاه دارد اما بسیار جالب است که سه امتیاز اشتباه داوری از ما گرفت و یک امتیاز کمیته انضباطی. این همان عدالتی است که می‌گویند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:36 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه