رونالدو حاضر به بدگویی از مورینیو نشد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رونالدو حاضر به بدگویی از مورینیو نشد

ستاره پرتغالي رئال مادريد در واکنش به اظهارات سرمربي سابق خود گفت: دستي را که به من غذا بدهد گاز نمي‌گيرم.

کريستيانو رونالدو در نشستي خبري حاضر شد و گفت: هر فصل براي من يک رقابت است. تلاش مي‌کنم بهتر از سال پيش باشم. پيچيده است اما من کسي هستم که براي رقابت‌کردن تلاش مي‌کنم. تلاش مي‌کنم براي کمک به هم‌تيمي‌هايم تمام توانم را به کار ببندم.

 وقتي از رونالدو درباره مورينيو سوال شد، دامه داد: چيزهايي در زندگي هست که ارزش نظر دادن ندارد و اين به دلايل مشخص يکي از آنها است. من هميشه جنبه‌هاي خوب مربيان را مي‌بينم. من دست کسي را که به من غذا داده گاز نمي‌گيرم و درباره کساني که درباره‌ام بد حرف بزنند، صحبت نمي‌کنم. من مسائل مثبت را مي‌بينم. قرار است با چلسي بازي کنيم نه با مربي آن. اين بازي تدارکاتي ديگر است و مي‌خواهيم براي بهترين شروع در لاليگا در آن به پيروزي برسيم.

ستاره پرتغالي مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان جديد بسيار خوب هستند و من هم مثل هم‌تيمي‌ها و مربي بسيار خوشحالم. آنها کمک زيادي به تيم خواهند کرد و درست نيست که تنها يکي از آنها را نام ببرم. آنها با ليگ اسپانيا و بازي‌ها آشنا هستند و نشان داده‌اند براي اين تيم خوب هستند. چيزهاي مثبتي در آنها ديده‌ام و اميدواريم که آنها بتوانند در اين فصل با ما همکاري خوبي داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:33 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه