دوست دارم اولین گلم را به تیم سابقم بزنم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

دوست دارم اولین گلم را به تیم سابقم بزنم

محمدمهدی نظری گفت: فجرسپاسی انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال دارد.

به گزارش نیمروز به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمدمهدی نظری، مهاجم جوان تیم استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازی مقابل سپاهان و همچنین رویارویی او در هفته سوم با تیم سابقش به صحبت پرداخت.

* استقلال مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه داد اما با بدشانسی نتیجه را به حریف واگذار کرد؛ در خصوص بازی صحبت کنید؟

ما مقابل سپاهان خیلی خوب بودیم و اگر موقعیت‌هایمان تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف حداقل دو گل این تیم را شکست دهیم. با اینحال بدشانس بودیم و در روزی که فوتبال خوبی ارائه دادیم متحمل شکست شدیم. آن روز هم من و هم بقیه بچه‌ها از بازی خود، راضی بودیم چون کارهای تاکتیکی مدنظر کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کردیم ولی سپاهانی‌ها خوش‌شانس بودند که توپ‌هایمان وارد دروازه‌شان نمی‌شد.
 
* اولین بازی‌تان با پیراهن استقلال را هم تجربه کردید؛ این تجربه برایتان چطور گذشت؟

  برایم تجربه بسیار باارزشی بود. ان‌شاءا... بتوانم در ادامه بازی‌ها هم خوب بازی کنم و هم گل بزنم. برای این بازی اصلا استرس هم نداشتم چون قبلا روبروی استقلال و پرسپولیس در آزادی بازی کرده بودم.
 

* در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدید و البته صاحب فرصت مسلم گلزنی هم شدید؛ در این خصوص چه صحبتی دارید؟
 

این اولین بازی رسمی من برای استقلال بود و خودم به شخصه 70درصد از بازی‌ام راضی بودم. البته جا دارد از تماشاچیان هم عذرخواهی کنم به خاطر آن موقعیتی که با بدشانسی من گل نشد. وقتی ضربه را به توپ زدم، توپ داشت به سمت دروازه می‌رفت و در مسیر گل بود ولی نمی‌دانم چه شد که ناگهان مسیرش تغییر کرد.
 

* خسرو حیدری بر این باور بود که قسمت نبوده استقلال در این بازی به پیروزی برسد چون هر چه موقعیت می‌ساختید با بدشانسی گل نمی‌شد؟
 
این حرفی بود که با بچه‌ها در پایان بازی همه به آن رسیدیم. قسمت نبود واقعا ما ببریم و اگر تا صبح هم ادامه می‌دادیم، باز قسمت‌مان برد نبود.
 
* امیر قلعه‌نویی گفته بود که استقلال خیلی خوب موقعیت می‌سازد اما مهاجمان در ضربات پایانی، کم‌دقت عمل می‌کنند؟
 

امیرخان کاملا درست می‌گویند چون یک هفته تمام روی این موضوع تمرینات تاکتیکی انجام دادیم. ان‌شاءا... از بازی‌های بعدی بتوانیم خوب گلزنی کنیم تا هم دل امیرخان و هم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.
 

* در سومین بازی لیگ، باید با استقلال مقابل تیم سابق‌تان یعنی فجرسپاسی قرار بگیرید. در خصوص این تقابل با تیم سابق و تماشاگران فجر هم صحبت کنید؟
 
من مشکلی برای رویارویی با تماشاگران فجر ندارم چون بعد از لطف خدا، با تشویق‌های آنها بود که من مهدی نظری شدم. در مورد فجر هم باید بگویم که تیم جوان و دونده‌ای است که قطعا انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال دارد. 4 سال در این تیم بازی کردم و می‌دانم شرایط فجر برای بازی مقابل استقلال چطور می‌تواند باشد. امیدوارم که در نهایت این بازی با برد استقلال همراه باشد.
 

*فکر‌ می‌کنید بتوانید اولین گل‌تان را برای استقلال در بازی با تیم سابق‌تان به ثمر برسانید؟
 

خیلی دوست دارم که اولین گلم، مقابل تیم سابقم به ثمر برسد و همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا برای استقلال مثمر ثمر واقع شوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:38 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه