درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم/ يكي نشان لياقت داشت، ديگري قويترين مرد جهان بود!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم/ يكي نشان لياقت داشت، ديگري قويترين مرد جهان بود!

هداد سليمي و كوروش باقري در برنامه تلويزيوني حاضر شدند تا درباره اتفاق هاي اخير وزنه برداري صحبت كنند كه اين موضوع به درگيري لفظي سرمربي تيم ملي و قويترين مرد جهان منجر شد.

درگيري بهداد سليمي و كوروش باقري مقابل چشم مردم/ يكي نشان لياقت داشت، ديگري قويترين مرد جهان بود!
 

به گزارش زندگي -  سرمربي تيم ملي وزنه برداري و قويترين مرد جهان، رودروي هم قرار گرفتند و به بدترين شكل ممكن نسبت به هم انتقاد كردند.



در شرايطي كه مدتي است فضاي وزنه برداري متشنج شده و رابطه خوبي بين سرمربي تيم ملي و ملي پوشان المپيكي وجود ندارد، برنامه تلويزيوني وقت اضافه، از كوروش باقري و بهداد سليمي دعوت كرد تا به اين مسائل پرداخته شود كه اين برنامه با توجه به دعوايي كه بين سرمربي تيم ملي كه بعد از المپيك نشان ليقات دريافت كرد و همچنين قويترين مرد جهان راه افتاد، به بدترين شكل ممكن به پايان رسيد.



در اين برنامه بهداد سليمي با ادبيات نامناسبي سرمربي تيم ملي را مخاطب قرار داد ، آنهم در شرايطي كه كوروش باقري هم بسيار عصباني شد و نسبت به انتقادها پاسخ داد.


اين برنامه در حالي شكل گرفت كه به نظر مي رسد رسانه ملي، در اين رابطه عملكرد خوبي نداشت، چون نه تنها به حل موضوع كمكي نشد بلكه اتفاق هاي دروني تيم ملي وزنه برداري كشور، در شرايط نامناسبي پيش چشم مردم قرار گرفت. اين برنامه به بيشتر شدن اختلاف ها كمك كرد.




سلیمی و باقری در «وقت اضافه» از خجالت هم درآمدند

همچنین خبرگزاری ایسنا این اتفاق را چنین روایت کرده است:


برنامه «وقت اضافه» شبکه یک شامگاه چهارشنبه - ۲۸ فروردین - به مشاجره لفظی دو تن از چهره‌های سرشناس وزنه‌برداری کشورمان انجامید.



به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شامگاه چهارشنبه «بهداد سلیمی»، قهرمان المپیک و کورش باقری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به عنوان میهمان در برنامه «وقت اضافه» مقابل هم قرار گرفتند.



پس از سپری شدن دقایق اولیه، آنها وارد مجادله لفظی شدند؛ به طوریکه مجادله لفظی این دو قهرمان وزنه‌برداری موجب شد که برنامه «وقت اضافه» دو بار با تنفس و قطع همراه شود.



این در حالی بود که پس از شروع مجدد برنامه، هربار که به روی آنتن بازمی‌گشتند همچنان درگیری لفظی میان سلیمی و باقری ادامه داشت. این مجادله لفظی میان قهرمان وزنه‌برداری و سرمربی در حالی ادامه داشت که هر دو طرف توجه چندانی به تذکرات مجری برنامه نشان نمی‌دادند و با وجود زنده بودن برنامه، همچنان به بحث خود ادامه می‌دادند.



به گزارش ایسنا، مجری «وقت اضافه» در طول برنامه سعی داشت با حفظ احترام به هر دو طرف، فضا را به حالت عادی برگرداند و مانع از ادامه مشاجره لفظی میان سلیمی و باقری شود.



او حتی برای دقایقی با گذاشتن دست بر روی پای دو طرف آن‌ها را به آرامش دعوت کرد و در نهایت برنامه «وقت اضافه» در شرایطی که مجری نتوانسته بود جریان گفت‌وگو را آن‌طور که باید به دست بگیرد، به پایان رسید و مجری برنامه در شرایطی که انتظار داشت هر کدام از طرفین یک دقیقه وقت برای خداحافظی داشته باشند، از سوی اتاق فرمان با اعلام اینکه دیگر وقت تمام است مواجه شد.



این درحالی است که صحبت‌های دو میهان برنامه پس از قطع صدا همچنان ادامه داشت و بهنام سلیمی و کورش باقری فرصت خداحافظی از بینندگان را هم پیدا نکردند.



به گزاش ایسنا برنامه «وقت اضافه» در گروه تامین برنامه شبکه یک تهیه شده که به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,

] [ 15:30 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه