تصاویر/ حضور بازیکنان بارسلونا در فلسطین

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

تصاویر/ حضور بازیکنان بارسلونا در فلسطین

محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطین هم در شهر بیت لحم از بازیکنان و سران بارسلونا استقبال کرد


 

جنوب نیوز- ستاره های بارسلونا در اقدامی انسان دوستانه از کرانه باختری دیدار کردند و به ابراز احساسات فلسطینیان مشتاق پاسخ دادند.
 
بازیکنان بارسلونا برای دیدار از مردم ستم دیده فلسطین وارد کرانه باختری شدند و با استقبال باشکوه مردم مواجه شدند.
 
در این سفر که با تلاش ساندرو راسل رییس بارسلونا انجام شد همه ستاره های آبی –اناریها از جمله لیونل مسی، نیمار و آندرس اینیستا حضور داشتند.
 
حدود 25 هزار فلسطینی در ورزشگاه شهرک دورا جمع شده بودند تا از ستاره های آبی –اناریها که برای نخستین بار در این کشور اشغال شده حضور یافته بودند استقبال کنند. در طول راه منتهی شده به ورزشگاه هم جمعیت زیادی در حالیکه لباس بارسلونا را بر تن کرده بودند به ابراز احساسات به ستاره های محبوب خود پرداختند.
 
محمود عباس رییس تشکیلات خود گردان فلسطین هم در شهر بیت لحم از بازیکنان و سران بارسلونا استقبال کرد. او سفر آبی-اناریها به کرانه باختری را تاریخی توصیف کرد و آن را اقدامی مناسب و انسان دوستانه و در راستای حمایت از ورزش فلسطین دانست.
 
به گزارش ایسنا، جبریل الرجوب رییس فدراسیون فوتبال فلسطین هم سفر بارسلونا به کرانه باختری را تاریخی خواند و گفت: حضور تیم بزرگی چون بارسلونا در فلسطین گویاترین دلیل و برهان بر بطلان دروغگویی های است که سران اشغالگر ترویج می دهند. حضور بارسلونا در فلسطین این فرصت را به ما می دهد تا محرومیت هایی را که با آن مواجه هستیم بیان کنیم. ورزش زبان عصر کنونی و پل ارتباط میان ملت ها است. در این فرصت بسیار مناسب از خانواده ورزش می خواهم که اسرائیل را مرحوم کنند و از هرگونه ارتباط با آن دست شویند. رژیم اشغالگر قدس با هر انسان عربی سر ناسازگاری دارد و این گویاترین برهان در قطع همکاری با آنها است. دولت اشغالگر با تمسک بستن به زور و محاصره و دیگر اقدام های ناجوانمردانه در مسیر نابودی ورزش فلسطین گام برمی دارد که این مخالف با قوانین ورزشی است.
 
در نهایت بازیکنان بارسلونا تمرین کوتاهی را با 40 کودک فلسطینی در ورزشگاه شهرک دورا برگزار کردند.
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:9 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه