قلعه‌نویی: قلـم‌به‌دست‌هـای اجنبی‌پرست دشمن استقلال هستند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

قلعه‌نویی: قلـم‌به‌دست‌هـای اجنبی‌پرست دشمن استقلال هستند

 
این صدای اعتراض امیر قلعه‌نویی است، مردی که چشم دوخته به قهرمانی در آسیا با استقلال تا شاید دهان منتقدانش را ببندد.
 
 

ایران ورزشی: امیر بر این باور است که جریانی تلاش می‌کند او را از رسیدن به این مهم محروم کند. اینکه قلعه‌نویی درست فکر می‌کند یا غلط مشخص نیست.
باید پای حرف‌های او نشست تا فهمید چه دلایلی برای این ادعا دارد. امیر نگرانی‌هایی دارد، اینکه جریانی به اعتقاد او مخالفش هستند و نمی‌گذارند در آسیا توفیقی به دست آورد. استقلال و بوریرام تایلند به زودی رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت و کلید رسیدن به جمع 4 تیم نهایی آسیا همین بازی است. از طرفی ناهماهنگی و ناآمادگی استقلال هم هست. این یعنی مشکل روی مشکل که امیر به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «البته 2، 3 مشکل داریم. یکی اینکه تمرین‌ها را دیر آغاز کردیم و دوم اینکه تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشتیم. متاسفانه مصدومان زیادی داریم ولی در کل به این تیم امیدواریم. پیش از این گفته بودم این تیم استقلال نسبت به سال گذشته همین موقع خیلی باکیفیت‌تر است. بازیکنان باتجربه‌ای جذب کردیم و امیدوارم تجارب این بازیکنان بتواند به ما کمک کند.»
اما امیر اینگونه سفره‌ دلش را باز کرده است. او حرف‌هایش را ادامه می‌دهد: «حمایت آنچنانی نمی‌شود. در گروه مرگ به‌عنوان تیم سرگروه بالا آمدیم اما هیچ‌کس چیزی ننوشت. اکنون به تیم تایلندی برخورد کردیم که تیم سختی است اما همه می‌گویند استقلال به قرعه آسانی خورده است. یک سوال از این دوستان دارم. استقلال قهرمان ایران شده و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافته و هیچ‌کس هم نمی‌تواند نقش استقلال را در صعود تیم ملی به جام جهانی منکر شود؛ در واقع هم فکر استقلال و هم نفرات آن به تیم ملی کمک کرد ولی چرا خیلی از دوستان مقاله می‌نویسند و می‌خواهند همه این قابلیت‌ها را نادیده بگیرند؟
علاوه بر اینکه کمکی به استقلال نمی‌شود یکسری از دوستان قلم به دست هستند که با قلم‌شان استقلال را می‌زنند. آنها مترصد این هستند استقلال حذف شود و جشن بگیرند. این مساله را می‌دانم و درباره این آدم‌ها صحبت کرده‌ام. آنها دشمن خونی هستند و اعتقاد عجیبی هم به اجنبی‌ها دارند! کمک نمی‌کنند و کمک‌شان را هم نمی‌خواهیم ولی حداقل به ما ضربه نزنند. با قلم‌هایی که می‌زنند بعضا اتفاقاتی که گفتم برای ما افتاده است. به‌عنوان سرگروه در گروه مرگ بالا آمدیم اما چیزی نمی‌نویسند.
بوریرام تایلند تیم بنیادکار ازبکستان را حذف کرده اما می‌گویند به تیم آسانی خوردیم. چطور تیمی که به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیده تیم آسانی است؟ آنها اگر حمایت نمی‌کنند به ما ضربه نزنند. به غیر از این مسائل دغدغه‌های مالی داریم که به جای خود باقی مانده است.»
بله، قلعه‌نویی است و این حرف‌های بی‌پایانش. او همچنان حامی سرمربی خارجی را اجنبی‌پرست می‌داند و از این موضع بی‌اساس خود کوتاه نمی‌آید!

بوریرام تایلند تیم بنیادکار ازبکستان را حذف کرده اما می‌گویند به تیم آسانی خوردیم.
چطور تیمی که به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیده تیم آسانی است؟ آنها اگر حمایت نمی‌کنند به ما ضربه نزنند.
به غیر از این مسائل دغدغه‌های مالی داریم که به جای خود باقی مانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:6 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه