در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی این تیم به عملکرد برخی از بازیکنان انتقاد کرد
  

به گزارش ایران دیپلماتیکبه نقل از فارس،   تیم استقلال در حالی که قرار بود امروز از ساعت ۱۹ تمرینات خود را پیگیری کند اما به یک‌باره با تصمیم کادر فنی برنامه‌های تاکتیکی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شد، همین موضوع باعث شد تا تعدادی از بازیکنان دیرتر به محل تمرین برسند و بازیکنانی مثل خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی و مهدی رحمتی با تأخیر به محل تمرین رسیدند.

*مثل روزهای گذشته ساموئل، بیک‌زاده و جمشیدیان از غایبان تمرین بودند که فعلاً به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کنند.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت. این صحبت‌ها در حالی انجام شد که هنوز تعدادی از بازیکنان وارد زمین چمن نشده بودند و قلعه‌نویی به نحوه بازی شاگردان و به خصوص مدافعان تیمش انتقاد کرد.

 

سرمربی تیم استقلال ضمن تشریح جایگیری بازیکنان در زمین به هنگام گل اول سپاهان به انتقاد از عمران‌زاده و صادقی پرداخت و گفت: نحوه جا گیری شما اشکال داشت که گل اول را خوردید. در آن صحنه درست است که حیدری اشتباه کرد و بزرگترین مدافعان دنیا هم اشتباه می‌کنند اما اگر صادقی و عمران‌زاده جمع‌تر می‌شدند آن گل را دریافت نمی‌کردیم. قلعه‌نویی خطاب به صادقی و عمران‌زاده گفت: آقای صادقی و آقای عمران‌زاده چرا در آن صحنه جمع نشدید؟ چرخش دفاع و فاصله زیادتان باعث شد تا به راحتی دروازه ما باز شود. در ادامه سرمربی استقلال از شاگردانش خواست تا به نحوه استقرار در زمین توجه کنند و خود وی نیز خیلی جدی برنامه‌های تاکتیکی را زیر نظر گرفت و تا آخرین لحظات نکات لازم را به شاگردانش گوشزد کرد.

*نکته قابل توجه امروز حضور فرزندان پژمان نوری،‌ امیرحسین صادقی، ستار همدانی بود که این سه نفر در گوشه‌ای از زمین کرکری خاصی را با یکدیگر داشتند.

*مهدی رحمتی که روز گذشته در تمرینات غایب بود امروز پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*گوران لاوره هافبک صربستانی که از روز گذشته خود را به کادر فنی معرفی کرده بود از امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

وی پس از یک ساعت تمرین ورزشگاه را ترک کرد.

*دکتر نوروزی، شاهرخ بیانی، میرشاد ماجدی، منصور پورحیدری و مهدی فنونی‌زاده در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند. ماجدی و نوروزی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با قلعه‌نویی به صحبت پداختند.

*مسئولان کمپ استقلال مقدمات آسفالت سکوهای این ورزشگاه را فراهم کردند و کارگران در حین برگزاری تمرین مشغول آسفالت‌کاری بودند.

*محور اصلی تمرین امروز نحوه جایگیری بازیکنان در زمین، حرکات ترکیبی و ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه بود که قلعه‌نویی و سایر اعضای کادر فنی روی آن نظارت ویژه‌ای داشتند. سرمربی استقلال تمرینات جدید را برای بازیکنانش در نظر گرفت که مربوط به بازی رو به جلو می‌شد و بازیکنان تمرین دفاع به حمله را پشت سر می‌گذاشتند. در بخش پایانی نیز هافبک‌ها و مهاجمان با سر به سمت دروازه ضربه می‌زدند.

*فرهاد مجیدی مثل گوران لاوره پس از گذشت یک ساعت از زمین ورزشگاه را ترک کرد.

وی در آخرین بخش تمرین و در مرحله ارسال از جناحین حضور نداشت.

*حدود ۱۰۰ نفر از طرفداران تیم استقلال در سکوت کامل برنامه‌های تاکتیکی این تیم را نظاره کردند.

تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از سر گرفته خواهد شد و آبی‌پوشان روز دوشنبه برای دیدار مقابل فجر سپاسی به شیراز خواهند رفت.
   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:59 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه