مهدوی‌کیا پیشنهاد مربیگری تراکتور را رد کرد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهدوی‌کیا پیشنهاد مربیگری تراکتور را رد کرد

مهدوی کیا,تراکتور

پیشنهادی که می‌توانست محبوبیت این ستاره ملی‌پوش را در فوتبال ایران دو چندان کند و حمایت تبریزی‌ها را هم پشت سر خود ببیند. پیشنهاد دهنده کسی نبود جز مجید جلالی که او را برای دستیار اولی تراکتور می‌خواست مهدوی‌کیا پیشنهاد مربیگری تراکتور را رد کرد

قانون انلاین،  آموضوع این است که در فصل نقل و انتقالاتف مهدوی‌کیا با پیشنهاد مربیگری تیم تراکتورسازی روبه‌رو شد، پیشنهادی که می‌توانست محبوبیت این ستاره ملی‌پوش را در فوتبال ایران دو چندان کند و حمایت تبریزی‌ها را هم پشت سر خود ببیند. پیشنهاد دهنده کسی نبود جز مجید جلالی که او را برای دستیار اولی تراکتور می‌خواست. اصلا جلالی بعد از گرفتن پست در تراکتور سعی کرد نام‌های بزرگ را با خودش همراه کند. او علی کریمی و کریم انصاری‌فرد را در کنار خود دارد اما تلاش زیادی برای جذب نکونام کرد. مهدوی‌کیا هم درخواست خود جلالی بود تا او را جایگزینی جلال چراغپوری بکند که دستیار نیمه راه بود.

اما پاسخ مهدوی‌کیا به این پیشنهاد مربیگری منفی بود. او برخلاف ستاره‌هایی که به اولین پیشنهاد مربیگری بعد از بازنشستگی‌شان پاسخ منفی می‌دهند، به جلالی گفت که فعلا برایش زود است از یک تیم لیگ برتری شروع کند و می‌خواهد مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کند. مهدوی‌کیا می‌توانست چند صد میلیون پول بگیرد و کم‌کم خودش را به عنوان مربی شاغل در لیگ برتر به همگان معرفی کند.

او قبل از بازنشستگی‌اش از مسوولان هامبورگ قول گرفته بود تا به کادر فنی تیم‌های پایه این باشگاه اضافه شود. وحید هاشمیان هم سرنوشت مشابهی دارد و در حالی که می‌توانست حتی از همین پرسپولیس هم مربیگری را آغاز کند ترجیح داد از دسته پنجم آلمان مربیگری را تجربه کند و پله به پله بالا بیاید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:35 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه