آیا آرش به اوج بر میگردد؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

آیا آرش به اوج بر میگردد؟

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل آرش افشین مهاجم خوزستانی سپاهان اصفهان، بیستمین گل خود در تاریخ رقابت های لیگ برتر را به ثمر رساند.

 

این مهاجم خوزستانی که در این فصل برای نخستین بار شماره 10 را انتخاب کرده است، در همان لحظات آغازین بازی حساس استقلال و سپاهان روی اشتباه خسرو حیدری گل اول تیمش را به ثمر رساند تا برای بیستمین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گلزنی کرده باشد.

 

افشین در لیگ نهم وارد چرخه لیگ برتر شد و در آن فصل یک گل برای فولاد به ثمر رساند. این مهاجم لیگ دهم را طوفانی شروع کرد و با به ثمر رساندن 10 گل تا قبل از وقفه زمستانی لیگ برتر و حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در ژانویه 2011 به عنوان پدیده لیگ برتر چهره شد. آرش در دوحه قطر به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسید و برابر امارات گلزنی کرد اما بعد از آن مسابقات نتوانست روند صعودی اش را ادامه دهد. به ثمر رساندن تنها یک گل در ادامه لیگ دهم و زدن سه گل در طول لیگ یازدهم آن چیزی نبود که فولادی ها انتظارش را داشتند. تغییر کادر فنی فولاد و آمدن حسین فرکی به این تیم نیز باعث نشد تا تغییری در وضعیت آرش افشین ایجاد شود و این بازیکن با استعداد در پایان لیگ دوازدهم با زدن چهار گل به چهار فصل حضورش همراه با فولاد خوزستان در لیگ برتر خاتمه داد.

 

آرش افشین اما در سپاهان شروع خوبی داشت و نخستین باری که در ترکیب اصلی قرار گرفت، موفق به گلزنی شد تا نوید بازگشت به روزهای خوبش را بدهد. آیا آرش با تغییر باشگاه و محیطی که در آن رشد یافته؛ دوباره همان مهاجمی خواهد شد که سبک بازی اش در لیگ دهم، همه را به وجد می آورد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:31 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه