هیچ بدی به استقلال نکردم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

هیچ بدی به استقلال نکردم

علی حمودی مدافع راست سپاهان پس از مسابقه روز گذشته مقابل استقلال دلخوری‌اش از هواداران آبی‌پوش را رسانه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل حمودی که با اوج صحبت می‌کرد در مورد شادی گلش مقابل چشم هواداران استقلال چنین می‌گوید: من به هیچ وجه قصد خاصی از شادی کردن نداشتم و خودم احساس می‌کنم شادی من کاملا طبیعی بود. باور کنید نه دنبال انتقام بودم نه عقده‌گشایی.

این بازیکن خوزستانی که در دقایقی از بازی مورد لطف استقلالی‌ها قرار گرفت در این‌باره می‌گوید: من و جباری هیچ بدی‌ای به استقلال نکردیم ولی اتفاقاتی افتاد که من توقع‌اش را نداشتم. برای خودم هم جالب بود که بیشتر از جباری مورد توهین قرار گرفتم. به هر حال دست استقلالی‌ها درد نکند که اینطور جواب تلاش ما در تیم خودشان را دادند.

به گزارش گل به نقل از اوج او درباره استقلال می‌گوید: استقلال حتما بهتر از اینی می‌شود که الان هست. بازیکنان جدید این تیم هنوز جا نیفتاده‌اند و شرایط استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد. به هر حال من برای تیم سابقم آرزوی موفقیت می‌کنم.

حمودی در پایان هم به خودش و هم تیمی‌ها هشدار می‌دهد گول این دو برد را نخورند او می‌گوید: با یکی، دو برد اتفاقی نمی‌افتد شرایط سپاهان خوب است اما ما باید همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم به قهرمانی لیگ برتر برسیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 3:29 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه