برد سپاهان ، شکست استقلال ، تساوی مدعیان

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

برد سپاهان ، شکست استقلال ، تساوی مدعیان

در ادامه هفته دوم سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نتیجه دیدار ذوب آهن و پرسپولیس با تساوی به پایان رسید. ضمنا فولاد مقابل فجر و صبای قم مقابل نفت تهران به پیروزی رسیدند. روز گذشته راه آهن برابر سایپل پیروز شد و داربی گیلان و تبریز هم با تساوی به پایان رسید.

آخرین دیدار از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ذوب آهن و پرسپولیس به پایان رسید. این بازی در نیمه اول چندان جذاب نبود ولی در نیمه دوم دیدنی بود و دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند که البته سهم سرخپوشان بیشتر بود و دو بار توپ بازیکنان پرسپولیس به تیر دروازه ذوب آهن خورد.

 
به گزارش «تابناک»، هادی نوروزی نیز یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد. در دقیقه 89 نیز ضربه کاشته پیام صادقیان از پشت محوطه جریمه به تیرک عمومی دروازه ذوب آهن برخورد کرد.
 
در نیمه اول دو تیم بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند و تنها فرصت مهم این نیمه را قاسم دهنوی برای پرسپولیس از دست داد. ضربه چیپ این بازیکن در دقیقه 42 از فاصله 35 متری با برخورد به تیرک افقی دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.
 
در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها بازی به مراتب بهتری را نسبت به میزبانشان ارائه دادند و چند فرصت مناسب را برای گلزنی در اختیار داشتند که یکی از مهم‌ترین صحنه‌های این دیدار را هادی نوروزی برای این تیم از دست داد. این بازیکن در حالیکه در شرایط تک به تک وارد محوطه جریمه ذوب آهن شده بود، توپ را به آسمان کوبید و دقایقی بعد هم تعویض شد. با اینحال ذوب آهنی‌ها هم تلاش داشتند تا در ضد حملات شانس گلزنی شان را امتحان کنند. در دقیقه 66 این دیدار بود که حرکت فردی تبریزی با پاس خوبی از سوی او برای اسماعیل فرهادی همراه شد و این بازیکن با شوتی سرکش تلاش داشت تا دروازه پرسپولیس را از پشت محوطه جریمه باز کند که ضربه‌ی این بازیکن با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.
 
در دقیقه 90 پرسپولیس این شانس را داشت که به یک برد با ارزش برسد اما شوت پیام صادقیان به تیرک دروازه خورد.
 
داوران:سعید مظفری زاده، بابک داوری، آرمان اسعدی و جواد شرفی
 
ترکیب دو تیم:
 
پرسپولیس : نیلسون، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، غلامرضا رضایی( از دقیقه 88 محمد عباس‌زاده)، هادی نوروزی( از دقیقه 55 پیام صادقیان) و سید مهدی سیدصالحی.
 
ذوب آهن: کاسپاروف، علیرضا محمد، محمد صلصالی، سپهر حیدری، مصطفی اکرامی، وحید علی‌آبادی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، اسماعیل فرهادی، مهدی رجب‌زاده و میلاد زنیدپور.
 
روز دوم از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب جمعه با برگزاری دو مسابقه همزمان پیگیری شد که تیم نفت تهران در ورزشگاه دستگردی تهران پیروزی یک بر صفر را در حالی با شکست 2 بر یک عوض کرد که حسین ابراهیمی بازیکن این تیم در دقیقه 43 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، همچنین سعید بیات هم در دقیقه 46 از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد تا دو تیم با 10 بازیکن به بازی ادامه دهند. در این مسابقه رضا نوروزی در دقیقه 25 گل تیم نفت را به ثمر رساند اما رضا عنایتی (38) و فرید کریمی (53) برای تیم صبای قم گلزنی کردند.
 
شاگردان محمد مایلی‌کهن با این پیروزی در زمین تیمی که هدایت آن را یحیی گل‌محمدی بر عهده دارد، دومین تیم 2 برده لیگ سیزدهم لقب گرفت و با 6 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. نفت تهران هم با 3 امتیاز به رده هفتم تنزل پیدا کرد.
 
در دیگر بازی امشب هم تیم‌های فولاد خوزستان و فجرسپاسی شیراز که در بازی نخست خود در لیگ برتر شکست خورده بودند، برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان حسین فرکی به پایان رسید. فرزاد حاتمی در دقیقه 64 گل برتری تیم فولاد را به ثمر رساند. این دومین باخت فجرسپاسی با هدایت غلامحسین پیروانی در لیگ سیزدهم بود.
 
 سپاهان، تیم استقلال را شکست داد
 
 دیدار دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 22 و 20 دقیقه( با 5 دقیقه تاخیر) در ورزشگاه آزادی و در حضور 65هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که  بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.
 
آرش افشین در ثانیه 73 دروازه استقلال را با یک ضربه فنی از درون محوطه جریمه باز کرد. روی این گل خسرو حیدری مدافع ملی پوش استقلال اشتباه کرد و توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به حاج صفی لو داد تا موقعیت گلزنی برای سپاهان فراهم شود.
 
در دقیقه 54 هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. بازیکنان استقلال معتقد بودند که خطای پنالتی بی‌مورد به سود سپاهان اعلام شده بود.
 
امیر حسین صادقی در دقیقه 78 با یک ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر رساند.
 
محمد قاضی در دقیقه 23 یک شوت زیبا و محکم به سمت دروازه سپاهان زد که توپ به تیر دروازه خورد و به اوت رفت. در دقیقه 44 نیز امید ابراهیمی یک ضربه کاشته زد که توپ او نیز به تیرک دروازه استقلال خورد.
 
محمد قاضی در دقیقه 62 در موقعیت تک به تک با رحمان احمدی؛ دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که ضربه فنی او با اختلاف چند سانتی‌متر از کنار تیرک عمودی دروازه سپاهان به اوت رفت.
 
 در دقیقه 91 مهدی نظری در موقعیت تک به تک یک فرصت بسیار خوب را از دست داد.
 
علیرضا فغانی داور مسابقه به فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی از استقلال و محمد غلامی و اروین بولکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.
 
هر دو تیم در هفته اول برابر حریفان‌ خود به پیروزی رسیده بودند. استقلال در تبریز تیم گسترش فولاد را شکست داد و سپاهان نیز در خانه مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید. استقلال قهرمان لیگ گذشته بود و سپاهان قهرمان جام حذفی است. به همین دلیل این بازی را سوپر جام غیر رسمی فوتبال ایران نامیده شد. به این ترتیب سپاهان برنده سوپر جام غیر رسمی شد.
 
ترکیب استقلال:
 
سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری ، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده( از دقیقه 73 محمد مهدی‌ نظری)، آندرانیک تیموریان، محمد قاضی، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 87 علیرضا نیکبخت واحدی)، خسرو حیدری، جواد نکونام، پژمان نوری و فرهاد مجیدی( از دقیقه 61 فردین عابدینی)
 
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
 
ترکیب سپاهان:
 
رحمان احمدی،هادی عقیلی،احسان حاج صفی،امید ابراهیمی، مجتبی جباری، حسین پاپی( از دقیقه 70 محسن ایران‌نژاد)، علی حمودی، شجاع خلیل زاده،آرش افشین( از دقیقه 82 رادومیر جالوویچ)، اروین بولکو و محمد غلامی( از دقیقه 67 امین جهان‌عالیان)
 
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
همچنین در بازیهای دیگر استقلال خوزستان در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی برابر مس کرمان عوض کرد و سپاهان ،استقلال را شکست داد.
 
چهار دیدار از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید. در این دیدار‌ها راه آهن برابر حریفش پیروز شد و داربی گیلان و تبریز هم با تساوی به پایان رسید. همچنین استقلال خوزستان در آخرین دقیقه پیروزی را با تساوی برابر مس کرمان عوض کرد.
 
در کرمان، استقلال خوزستان با تک گل مهدی چاه کوتاه زاده در دقیقه 4 برابر مس کرمان پیش بود که در دقیقه 2+90 احمد حسن‌زاده گل تساوی بخش را برای مس کرمان به ثمر رساند تا این تیم کویری یک امتیاز از دیدار خانگیش کسب کند. استقلال خوزستان از دقیقه 45 با اخراج ادریس ترائوره، بازیکن اهل مالی‌شان ده نفره بازی را ادامه داد.
 
داربی تبریز هم در حالی که با برتری یک بر صفر تراکتورسازی برابر گسترش فولاد دنبال می‌شد، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل تراکتورسازی را امیر تیزرو به اشتباه وارد دروازه خود کرد و گل تساوی بخش گسترش فولاد را هم مهدی قریشی در دقیقه 81 به ثمر رساند تا داربی تبریز برنده نداشته باشد.
 
در دیگر دیدار این هفته ملوان بندرانزلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برابر داماش دست پیدا نکرد تا داربی گیلان بدون برنده بماند.
 
در کرج هم سایپا برابر مهمانش راه آهن، تن به شکست سنگین سه بر صفر داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:46 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه