مایلی‌کهن : گل‌محمدی شاگرد من نبود یکی از فنی‌ترین برادرانم بود

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مایلی‌کهن : گل‌محمدی شاگرد من نبود یکی از فنی‌ترین برادرانم بود

من هیچ وقت نگفتم بحث شاگرد و استاد. همیشه این افراد برادران عزیز من بودند که در برهه‌ای در تیم ملی در خدمت آنها بودیم.

سایت گل-محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم صبای قم در دومین گام از لیگ سیزدهم موفق شد نفت تهران را نیز شکست دهد و در کنار سپاهان شش امتیازی شود. مایلی‌کهن شاید یکی از بهترین شروع‌های خود در لیگ برتر را انجام داده باشد و حالا برای تداوم موفقیت‌های خود کار سختی در پیش دارد. در ادامه مصاحبه‌ی مطبوعاتی مایلی‌کهن را خواهید خواهند :

پیروزی برابر نفت تهران؛ سخت بود یا آسان ؟

در مجموع بازی سختی بود یکی از دلایلی که بازی را سخت کرد حضور گل‌محمدی در مقطعی در تیم فوتبال صبا بود که او شناخت لازم را از این تیم داشت. قطعا این شناخت باعث شد تا تیم نفت نقاط قوت ما را ببندد.

در مجموع هر چه بازی رو به جلو می‌رفت ما بهتر می‌شدیم. پنالتی در ابتدای بازی به ضرر ما گرفته شد که به علت اینکه از صحنه دور بودم نمی‌توانم نظر بدهم اما پس از آن بازیکنان ما به خودشان آمدند و از طرف دیگر تیم حریف هم 10 نفره شد.

مراقب باشید اخراج نشوید؛ دلیل این توصیه‌ی شما در بین دو نیمه به بازیکنان‌تان چه بود ؟

من در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که مراقب باشند تا ممکن است ناخودآگاه ما 10 نفره شویم. متأسفانه در ابتدای نیمه دوم این اتفاق افتاد و بیات اخراج شد اما در ادامه ما بهتر شدیم و توانستیم یک گل فوق‌العاده زیبا را به ثمر برسانیم.

3 امتیاز خارج ازخانه؛ بدجور شیرین بود نه ؟

پس از گل طبیعتا ما به حفظ توپ پرداختیم و قصد داشتم تا در ضد حمله به گل برسیم. اگر دقت بیشتری هم می‌کردیم می‌‌توانستیم با نتیجه بهتری بازی را به پایان برسانیم اما واقعیت این است که بازیکنان نفت هم سخت‌کوش بودند و به خوبی در زمین دویدند، این تیم در آینده بهتر هم خواهد شد و برای حریفان خطرناک خواهد بود. در مجموع ما 3 امتیاز با ارزش خارج از خانه را کسب کردیم و وظیفه من است که در اینجا از همه همکاران و بازیکنان که با دل و جان بازی کردند تشکر کنم.

داوری؛ کوتاه قضاوتش کنید !

من اگر می‌خواستم در مورد داوری صحبت کنم در همان ابتدا نظر خود را اعلام می‌کردم. این موضوع در اختیارات من نیست اما معتقدم که اگر اشتباهی غیر عمدی هم صورت گرفت برای هر دو تیم بوده، ما باید به داوران جوان فرصت بدهیم تا در آینده فضا برای آنها باز شود.

نبرد استاد و شاگرد؛ چرا گل‌محمدی از شناخت خود از صبا استفاده نکرد ؟

من هیچ وقت نگفتم بحث شاگرد و استاد. همیشه این افراد برادران عزیز من بودند که در برهه‌ای در تیم ملی در خدمت آنها بودیم. گل‌محمدی هم یکی از بهترین بازیکن‌ها از تمامی لحاظ بود، خوشحالم که او هم‌اکنون مربی خوب و ارزنده‌ای شده است. او شناخت خوبی هم از صبا داشت و همان شناخت باعث شد که نفت در ابتدا پیش بیفتد.

در ادامه بازی بازیکانمان خودشان را پیدا کردند و به نوعی از پوست خودشان خارج شدند، فوتبال را به حریف دیکته کردند و نتیجه بازی هم بیانگر این است که گل‌محمدی شناخت خوبی از صبا داشت وگرنه بازی نباید با نتیجه 2 بر یک تمام می‌شد.

بازیکنان جوان صبای قم؛ به ادامه‌ی این روند امیدوار هستید ؟

تیم ما ترکیبی از جوانان و با تجربه‌های خوب است طبیعتا ما باید سه‌شنبه بازی کنیم و این فشار به بازیکنان ما و البته سایر تیم‌ها وارد می‌شود اما ما در نیمکت ذخیره‌مان هم بازیکنان خوبی داریم که هنوز از آنها استفاده نکردیم. بازیکنان جایگزینی که می‌توانند با انرژی مناسب‌شان از پس کار برآیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:44 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه