نايب رئيس بارسا: الکسيس فروشي نيست

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

نايب رئيس بارسا: الکسيس فروشي نيست

الکسيس دو فصل قبل با انتقالي 26 ميليون يورويي از اودينزه به بارسا پيوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و فصل قبل تنها 8 گل در لاليگا به ثمر رساند.
نايب رئيس بارسا: الکسيس فروشي نيست

جوزپ ماريو بارتومئو، نايب رئيس باشگاه بارسلونا، بار ديگر تاکيد کرد که اين باشگاه قصد فروش الکسيس سانچس، مهاجم شيليايي اش را ندارد.

به گزارش گل، الکسيس دو فصل قبل با انتقالي 26 ميليون يورويي از اودينزه به بارسا پيوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و فصل قبل تنها 8 گل در لاليگا به ثمر رساند.

با اين وجود، چندين باشگاه از جمله ناپولي به دنبال به خدمت گرفتن اين بازيکن بودند ولي نايب رئيس باشگاه کاتالاني تاکيد کرد که الکسيس در فصل آينده هم در نوکمپ خواهد ماند.

بارتومئو به خبرنگاران گفت:" او فروشي نيست. ما به توانايي هاي او ايمان داريم. شايعاتي در مورد جدايي او به گوش مي رسد اما هچ کدام صحيح نيست. هيچ پيشنهادي به طور رسمي براي او ارائه نشده و او اينجا مي ماند. ما از عملکرد الکسيس راضي هستيم و او را در ليست فروش قرار نمي دهيم."

سانچس به تازگي اعلام کرد که خود از عملکرد فصل گذشته اش راضي نيست و قصد دارد در فصل جديد جبران کند. البته با توجه به پيوستن نيمار به بارسا، او براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي، کار دشوارتري در پيش دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 23:23 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه