کولاروف: مي‌خواهم در منچسترسيتي بمانم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

کولاروف: مي‌خواهم در منچسترسيتي بمانم

الکساندر کولاروف بازيکن تيم فوتبال منچستر سيتي ابراز اميدواري کرد که بتواند به کارش در اين تيم ادامه دهد.
مرجع : www.varzesh3.com
کولاروف: مي‌خواهم در منچسترسيتي بمانم

به گزارش عرش نیوز،

 الکساندر کولاروف بازيکن تيم فوتبال منچستر سيتي گفت: با وجود اينکه اخبار زيادي در رابطه با جدايي من از اين تيم و حضورم در يوونتوس منتشر شده است ولي بايد تاکيد کنم که من هز حضور ر اين تيم خوشحال بوده و احساس رضايت زيادي مي کنم و اميدوارم که بتوانم نظر مساعد پلگريني را جلب کرده و او با استناد به توانمندي هايم زمينه کاري بيشتر را در تيم برايم فراهم کند.من اين توان را دارم که بتوانم فضاي کاري بيشتري در تيم داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:23 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه