نيمار: دوستي من و مسي فوق العاده است

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

نيمار: دوستي من و مسي فوق العاده است

نيمار، ستاره جديد بارسا، اعلام کرد که رابطه دوستانه فوق العاده اي با ليونل مسي برقرار کرده است.

 

 اين ملي پوش جوان برزيلي به تازگي با انتقالي 57 ميليون يورويي، از سانتوس به بارسا پيوست و اکنون بسياري منتظر هستند تا ببينند که او چگونه در کنار مسي جا مي افتد.

در حالي که همه منتظر آغاز رقابت هاي لاليگا براي ديدن زوج مسي- نيمار هستند، اين ستاره برزيلي اعلام کرد که با مسي رابطه دوستانه خوبي برقرار کرده است.

به گزارش خرداد به نقل از  گل، نيمار به خبرنگاران گفت:" رابطه من با مسي فوق العاده است. من هر روز با او صحبت مي کنم. مسي بهترين بازيکن دنياست و من احترام بسيار زيادي براي او قائل هستم."

از همين حالا انتظارات زيادي از نيمار وجود دارد و بسياري منتظرند تا ببينند او چگونه در فوتبال اروپا جا مي افتد اما او کاملا آرام است و تاکيد کرد که هيچ فشاري احساس نمي کند.

" فشار هميشه وجود دارد اما من مي خواهم آرامشم را حفظ کنم. بايد با چنين فشارهايي کنار آمد. اين بخشي از فوتبال است.

تا زماني که بتوانم به تيم کمک کنم، خوشحال خواهم بود. مسئله مهم براي من اين است که خوب بازي کنم و بتوانم به تيم کمک کنم. انتظارات زيادي از من وجود دارد و من اميدوارم که اين انتظارات را برآورده کنم.

تلاش مي کنم تا هرچه زودتر با شرايط جديد سازگار شوم. بارسا زيباترين فوتبال دنيا را به نمايش مي گذارد و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم با اين شرايط و سبک بازي تيم تطبيق پيدا کنم."

نيمار فرداشب در جام خوان گامپر مقابل تيم سابقش، سانتوس قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:0 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه