ساعاتی تا «استقلال – سپاهان»/ آسمان و خورشید…

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ساعاتی تا «استقلال – سپاهان»/ آسمان و خورشید…

khosro-sepahan

عده ای خواهان آسمان آّبی هستند و با وحودش، آرامشی درون آنها شکل می گیرد و اگر نباشد دلگیر می شوند؛ عده ای هم خواهان خورشید تابان، با گرمای وجودش دلگرم می شوند و با نبودش سرد و ساکت… اما آسمان آبی و خورشید تابان بدون هم نمی شوند، درکنار هم هستند، اگر خورشید نمی خواهی، آبی آسمان را هم از دست می دهی. پس برای لذت بردن از محبوبت باید ناراحتی ها را هم تحمل کنی، از ناراحتی ها که عبور کنی لذت ها بزرگ و پر رنگ تر می شوند.

یک بار دیگر دوباره شاهد یک اتفاق غیر منتظره خواهیم بود. با وجود تیرگی شب و درخشش ستارگان، آسمان آبی و خورشید را هم خواهیم دید، درکنار هم، در مقابل هم. جمعه فوتبال دوستان علاقه مند به نجوم (!) آسمان و خورشید را روی زمین خواهند دید. استقلال لاجوردی و سپاهان طلایی، اولین تقابلشان در سال جدید را تجربه خواهند کرد.

بازیکنانی بین این دو تیم تعویض شدند و در این دیدار باید مقابل سابقه شان بازی کنند. استقلال با تغییراتی که چندان خوشایند نبوده است، همچنین اولین بازی که به سختی شیرین شد، برای دیدار مهم آماده می شود. درست است روزهای اول آمادگی فنی بسیار نیست اما انتظارات همیشه در حد یک قهرمان است و باید این چهره را در سال جدید خیلی زود نمایان کند. اما این تیم انرژی ای از بازی قبل دارد و پشتوانه ای محکم به نام هواداران که لحظه ای تنهایش نمی گذارند. هوادارانی که اگر در خانه در کنار هم باشند رعب و وحشت را در دل رقیبان میزبان می کند.

در آن سو مهمانی از رنگ آبی به چشم می آید، فردی مطمئن و قابل اعتماد در کار خویش، چه حیف که با ظاهری تغییریافته به خانه برمی گردد… در این طرف میدان، سپاهان با ظاهری قدرتمندتر حاضر خواهد شد، مغرور می آید اما سرخورده برمی گردد زیرا که درمقابلش استقلال است و هوادارانش…

یک مسابقه با حضور افرادی که هر تیمی آرزویشان را دارد، افرادی با قدرت های خاص خودشان که می خواهند تا مثل گذشته از فوتبالشان لذت ببرند. می خواهیم مثل گذشته عظمت خورشید را مقابل بی کرانیِ خود ناپدید کنیم…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:57 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه