پدیده این فصل لیگ برتر؟

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پدیده این فصل لیگ برتر؟

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد تبریز پدیده این فصل لیگ برتر خواهد شد.
 پدیده این فصل لیگ برتر؟

 

به گزارش پارس به نقل از سایت گسترش فولاد تبریز، حسین خطیبی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بعد از دو سال جام ارزشمندی برای استان‌مان کسب کند.

وی در مورد بازی فردا افزود: هر دو تیم بازی اول را واگذار کرده‌اند، از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای بازی آماده کرده‌ایم و فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم و مساوی هم در بازی فردا می‌تواند باخت محسوب شود. امیدوارم در داخل مستطیل سبز رقابت جوانمردانه‌ای داشته باشیم با وجود اینکه در بیرون دوست و برادر هستیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و هر تیم مستحق پیروزی باشد، سه امتیاز را کسب کند.

خطیبی در مورد مصدومان تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: فقط رسول علیزاده مصدوم است و تمام بازیکنان برای بازی آمادگی کامل دارند.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص اینکه چرا چند تن از بازیکنان تبریزی در لیست قرار نگرفته‌اند، اظهار داشت: قرار گرفتن بازیکنان در لیست بر اساس آمادگی و نظر کادر فنی است و علت نبودن زینال خیری و داداشوند در بازی گذشته دیر اضافه شدن به جمع تیم است و بعد از آمادگی کامل در بازی‌های بعدی حضور خواهند داشت.

وی در مورد حواشی دیدار گذشته تصریح کرد: بازی مقابل استقلال بسیار خوب برگزار شد و ما عملکرد خوبی داشتیم و به اشتباه بازیکنان باختیم. علت حضور من نیز در این کنفرانس رد شدن نامم به عنوان سرمربی است و تمام نکات فنی بازی و تیم بر عهده رسول خطیبی است.

حسین خطیبی اظهار داشت: تیم ما امسال برای قهرمانی بسته نشده است و هدف ما جای قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر است. بیشتر اعضای تیم را بازیکنان جوان و بومی تشکیل می‌دهند و مطمئن باشید تیم ما پدیده این فصل خواهد شد. متاسفانه قرعه بدی که برای‌مان رقم خورده است کارمان را سخت کرده است ولی با کمک کادر فنی و برنامه‌ریزی مناسب، نتیجه‌های خوبی کسب خواهیم کرد.

مربی گسترش فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعویض‌های تیم با نظر شما صورت می‌گیرد یا خیر، تأکید کرد: من همانند یونس باهنر عضو کادر فنی تیم هستم و تصمیم گیرنده اصلی در این باره آقا رسول هستند. ما فقط به عنوان مشاور و کمک در نیمکت هستیم و تمام تعویض‌ها با نظر مستقیم وی صورت می‌گیرد. برادرم اعتماد کافی به ما دارد و ما هم سعی می‌کنیم بهترین مشاوره‌ها را به وی بدهیم.

وی راجع اینکه کارت سرمربیگری به نام چه کسی صادر شده است، بیان داشت: از ابتدا به علت اینکه آقا رسول مدرک مربیگری سطح A ندارد و سازمان لیگ با وجود رایزنی‌های زیاد، کارت سرمربیگری وی را صادر نکرد، با توافقی که انجام شد کارت سرمربیگری به نام من صادر شد.

خطیبی ادامه داد: قبل از شروع لیگ برتر، طبق مذاکراتی که صورت گرفته بود آقای کفاشیان به خاطر اینکه رسول خطیبی مربی برتر انتخاب شده بود، به سازمان لیگ دستور مساعدت در زمینه صادر شدن کارت وی را داده بود ولی سازمان لیگ به خاطر رعایت قوانین AFC نتوانست این کار را انجام دهد.

مربی گسترش فولاد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه جو سکوها را در بازی فردا چگونه پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: فردا دربی خاصی در پیش داریم و من مطمئن هستم هواداران با اخلاق تبریزی، بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد خواهند بود. تراکتورسازی تماشاگران زیادی دارد ولی ما هم هواداران خودمان را داریم.

وی از حضور رسول خطیبی به عنوان بازیکن در نشت‌های خبری خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:9 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه