پرسپولیسی‌ها دیگر جواب تلفنم را نمی‌دهند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

پرسپولیسی‌ها دیگر جواب تلفنم را نمی‌دهند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیدار اول و شرایطی که برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر دارد گفت: می دانیم که در ادامه راه کار سختی داریم اما برای ادامه این روند آماده ایم.

به گزارش ملیت به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار با صبای قم که بعدازظهر امروز پنجشنبه در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه در بازی اول به پیروزی رسیدیم و این می تواند روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان ما را بالا ببرد. صبا تیم خوبی است و انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی در این دیدار دارد. من یک فصل در این تییم کار کرده ام و می دانم که جوانان با انگیزه ای دارد.

وی با بیان اینکه در شروع لیگ پیروزی در بازی اول مهم است خاطرنشان کرد: خوشبختانه سه امتیازی که از شیراز گرفتیم نقش تاثیرگذاری در روحیه بازیکنان دارد و می توانیم امیدوار باشیم که روند خوبمان را ادامه دهیم. البته کار سختی پیش رو داریم اما تلاشمان را می کنیم که این روند را ادامه دهیم. شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم با انگیزه زیادی در تمرینات حضور دارند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کرده است گفت: چند بار با آقای شیرینی جلسه گذاشتیم اما ایشان سرقرار نیامد. این درست نیست که بخواهم مطالباتم را از طریق دیگر بگیرم. من فصل قبل در شرایط سختی تیم را هدایت کردم. این را به حساب مشغله کاری آنها می گذارم اما متاسفانه پرسپولیسی ها دیگر جواب تلفن ما را نمی دهند. امیدوارم مجبور نشوم از راه های دیگر دنبال حق و حقوقم باشم.

گل محمدی با ابراز امیدواری از آینده نفت تهران خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم برابر صبا به پیروزی برسیم و دومین برد را کسب کنیم نشان می دهد که ما با تجربه شده ایم. با این حال انگیزه بازیکنان برای رسیدن به پیروزی زیاد است اما این شروع لیگ است و هنوز راه درازی در پیش داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 17:5 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه