ملی پوش سابق شب ها در پارک می خوابد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

ملی پوش سابق شب ها در پارک می خوابد

ملی پوش,پارک
کی از بهترین بازیکنان تاریخ آرسنال و نیوکاسل یونایتد اخیرا به جمع بی خانمان ها اضافه شده و شب ها را روی نیمکت های پارک به صبح می رساند.

قانون آنلاین- ستاره سابق فوتبال انگلستان این روزها به وضعیت بدی دچار شده است. کنی سنسوم اسطوره باشگاه کریستال پالاس و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آرسنال و نیوکاسل یونایتد اخیرا به جمع بی خانمان ها اضافه شده و شب ها را روی نیمکت های پارک به صبح می رساند. او که سابقه انجام 88 بازی ملی و حضور در دو جام جهانی را در کارنامه دارد، پس از پایان فوتبالش در سال 1994 درگیر پدیده قماربازی شد و با مشکلات مالی فراوانی روبرو گشت و سپس به الکل روی آورد تا خود را از چاله به پاه بیاندازد.
سنسوم البته چند سال پیش با کنار گذاشتن الکل تلاش کرد به زندگی عادی بازگردد و حتی مدتی را نیز به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت کرد اما حالا دوباره و این بار بیشتر از قبل گرفتار مصرف الکل است و دیگر از سوی خانواده اش نیز طرد شده است. این چهره شناخته شده فوتبال انگلیس که روزگاری کیا و بیایی برای خود داشت حالا فقط به یک کار می آید، نشستن روی صندلی برنامه ماه عسل و کمک به مجری این برنامه در راه درآوردن اشک مخاطبان!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه