شایعه بازی کردن نویدکیا صحت ندارد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

شایعه بازی کردن نویدکیا صحت ندارد

پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف شایعاتی که گفته می‌شود محرم نویدکیا در بازی با استقلال تهران به میدان می‌رود، وی برای بازی با استقلال آماده نیست.

تسنیم: محمد جعفر رشادی با اشاره به وضعیت محرم نویدکیا و اینکه آیا او به بازی روز پنجشنبه سپاهان مقابل استقلال تهران می‌رسد یا خیر، اظهار کرد: محرم نویدکیا در روزهای گذشته با مصدومیتی دست و پنجه نرم می‌کند و خبر جدیدی پیرامون وضعیت مصدومیت این بازیکن وجود ندارد.

وی در مورد پا به توپ شدن نویدکیا و اینکه برخی رسانه‌ها شایعه بازی کردن این بازیکن در دیدار با استقلال را مطرح کرده بودند، افزود: محرم از نظر بدنی برای بازی کردن آماده نیست و پا به توپ شدن این بازیکن نیز تنها برای افزایش آمادگی بوده اما شایعه بازی کردن او مقابل استقلال صحت ندارد.

پزشک تیم سپاهان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که وضعیت او را بهتر کنیم و مصدومیت او را تقلیل بخشیم اما هنوز هم می‌گویم این بازیکن باید برای درمان به آلمان برود.

وی اضافه کرد: قرار است نویدکیا هفته آینده برای درمان و ویزیت به آلمان برود اما هنوز مشخص نیست که او دقیقا چه روزی ایران را ترک می کند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 22:15 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:52 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه