جدال جباری و فتح الله زاده: آزمون تماشاگران استقلال

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

جدال جباری و فتح الله زاده: آزمون تماشاگران استقلال

تماشاگران استقلال امشب نشان خواهند داد که تا چه حد اهل قدرشناسی و سپاسگزاری و حفظ حرمت‌اند. آنها اگر به جباری ناسزا بگویند و یا حتی او را هو کنند، مردودین آزمون امشب خواهند بود.

عصر ایران - جدال امشب استقلال و سپاهان، در نظر اول، رویارویی مجتبی جباری و مدیران باشگاه استقلال است. جباری که امشب باید در ترکیب سپاهان علیه استقلال توپ بزند، مصاف با تیم محبوبش را زیر سر علی فتح الله زاده و سایر مدیران استقلال می داند.

او اگر چه امشب در صورت ارائه نمایشی موثر و یا گل‌زدن به تیم سابقش، ممکن است از سوی تماشاگران استقلال هو شود، اما می‌خواهد با بازی‌ای موثر برای سپاهان، فشار تماشاگران استقلال را متوجه علی فتح الله زاده کند.

اگر در جباری در بازی امشب کار استقلال را به شکست در ورزشگاه آزادی بکشاند، بی‌تردید بر افسوس‌های استقلالی‌ها بابت حضور خودش در سپاهان می‌افزاید و این افسوس‌ها دیر یا زود دامنگیر علی فتح الله زاده خواهد شد.

مجتبی جباری هفت سال برای استقلال توپ زد و در دهه گذشته، در کنار فرهاد مجیدی، بهترین بازیکن استقلال بود. او همچنین یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در دوران پس از انقلاب بود و نامش را، از حیث وزن و اهمیت در استقلال، می‌توان در کنار شاهرخ بیانی و مجید نامجو مطلق ثبت کرد.


جباری هنوز خودش را استقلالی می‌داند. او غیرت آبی دارد و پیشنهاد رویانیان برای حضور در پرسپولیس را نپذیرفت. در آخرین مصاحبه‌‌اش نیز گفته است که جدایی‌اش از استقلال قاعدتاً نباید درازمدت باشد.

او حساب تماشاگران استقلال را از علی فتح الله زاده جدا می‌کند. برای تماشاگران استقلال احترام قائل است و آنها را هنوز دوست دارد. بی‌مهری تماشاگران، عامل جدایی او از استقلال نبوده است؛ برخلاف خوزه مورینیو که یکی از دلایلش برای ترک مادرید و بازگشتن به لندن، بی‌مهری تماشاگران مادریدی بود.

جباری در بازی امشب شاید هم نتواند نمایش قابل توجهی داشته باشد؛ چرا که هنوز در آغاز فصل هستیم و دیگر اینکه او، احتمالاً استرس بازی در برابر تماشاگرانی را دارد که تا همین چند ماه پیش مشوقان همیشگی او بودند.

از این منظر، می‌توان گفت در مسابقه امشب، "آزمون تماشاگران استقلال" بیش از تسویه حساب جباری و فتح الله زاده اهمیت دارد. تماشاگران استقلال امشب نشان خواهند داد که تا چه حد اهل قدرشناسی و سپاسگزاری و حفظ حرمت‌اند.

آنها اگر در بازی امشب به جباری ناسزا بگویند و یا حتی او را هو کنند، مردودین آزمون بزرگ امشب خواهند بود. نود دقیقه امشب به هر حال می‌گذرد و تمام می‌شود ولی ناسزاگویی احتمالی تماشاگران استقلال به مجتبی جباری، در تاریخ فوتبال ایران ماندگار می‌شود.

در هفت سال اخیر، که بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران به تیم‌های دیگری جز استقلال و پرسپولیس رفتند تا درآمد بیشتری داشته باشند، مجتبی جباری فقط در استقلال توپ زد. او احتمالاً می‌توانست با دریافت مبالغی کلان‌تر، در سپاهان و ذوب آهن و تراکتورسازی و پرسپولیس و ... هم بازی کند و مثلاً در سه بار قهرمانی سپاهان در چهار فصل اخیر لیگ برتر ایران، حضور داشته باشد. اما جباری حضور در استقلال را به توپ‌زدن برای تیم‌های قوی‌بودجه‌ی داخل کشور و یا حضور در باشگاه‌های ثروتمند کشورهای عربی ترجیح داد. 


استقلالی ها قطعاً گل های جباری در بازی با پرسپولیس در جام حذفی را فراموش نکرده اند؛ دو گلی که او در وقت اضافی زد و منجر به شکست سنگین 3 بر صفر پرسپولیس و استعفای حمید استیلی شد.

حال اگر او به دلیل پیوستن به سپاهان، آن هم پس از قرار گرفتن‌اش در لیست فروش استقلال از سوی علی فتح الله زاده، در اولین بازی‌اش با سپاهان در ورزشگاه آزادی دشنام و بشنود و هو شود، بی‌تردید می‌توان گفت که تماشاگران استقلال ناسپاسی و قدرنشناسی کرده‌اند. این کار شاید راه بازگشت جباری به استقلال را نیز مسدود کند و او را در سپاهان ماندگار کند و یا حتی به پرسپولیس هدیه کند.

باید دید که امشب تماشاگران استقلال با مجتبی جباری چه می‌کنند. این امر شاید مهم‌تر از نتیجه بازی استقلال و سپاهان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:,

] [ 10:34 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه