خسرو ابراهیم: احتمال شکست خوردن تیم ملی والیبال وجود دارد!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

خسرو ابراهیم: احتمال شکست خوردن تیم ملی والیبال وجود دارد!

کارشناس و پیشکسوت والیبال در آستانه رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا گفت: باید مراقب تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی و چین باشیم و مطمئن باشید که حتی احتمال شکست مقابل این تیم‌ها وجود دارد.
 
خسرو ابراهیم: احتمال شکست خوردن تیم ملی والیبال وجود دارد!

به گزارش عرش نیوز،

خسرو ابراهیم اظهار کرد: ما دو سال قبل قهرمانی آسیا را تجربه کرده‌ایم. امسال هم در لیگ جهانی نمایش خوبی داشتیم و 50درصد مسابقه‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. اگرچه کارنامه قابل قبولی داشتیم اما به واقع کاری که انجام دادیم ارزش بیش از این حرف‌ها را داشت. به خصوص مقابل ایتالیا و صربستان بازی‌های خیلی عالی انجام دادیم. البته مقابل روسیه خیلی خوب نبودیم. در مجموع ما خوب بازی کردیم.

 

وی بااشاره به نزدیکی رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا خاطرنشان کرد: قطعا کار آسانی نخواهیم داشت. ژاپن و کره‌جنوبی و چین سابقه خیلی خوبی در والیبال دارند و از نظر آموزش والیبال همچنان از ایران بهتر هستند. همیشه باید مقابل این تیم‌ها خوب بازی کنیم. مطمئن باشید که حتی احتمال شکست هم مقابل این تیم‌ها داریم. انتظار مردم بعد از مشاهده بازی‌های لیگ جهانی بالا رفته و مردم توقع دارند در آسیا به راحتی قهرمان شویم.

 

پیشکسوت والیبال ایران تاکید کرد: نمی‌توان به راحتی در آسیا به مدال طلا دست یافت. باید خوب بازی کنیم. تیم‌های ضعیف‌تر معمولا انگیزه بیشتری برای برد دارند. تیم ایران هم در چند ماه گذشته مسیر خوبی را طی کرده و سرحال است. امیدواریم که پیروزی‌های تیم ملی ادامه داشته باشد. فشار زیادی روی تیم ملی والیبال ایران است اما باور دارم که می‌توانیم موفق شویم.

 

وی در پایان گفت: والیبال امروز همیشه به نفع تیم ضعیف‌تر است. نسبت به گذشته هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. الان ضعیف‌ترین تیم دنیا هم راحت 15 امتیاز از ما می‌گیرد. هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست. به راحتی نمی‌توانیم هیچ تیمی حتی هندوستان را شکست دهیم. امروز ماهیت والیبال به نفع تیم‌های ضعیف‌تر است چون تیم قوی ممکن است خودش امتیاز بدهد. مثل روسیه که در بازی اول با ایران 10 امتیاز به ما داد. اما نتوانستیم از این اشتباه‌ها استفاده کنیم. بنابراین فشار در قهرمانی آسیا زیاد است.باید با تمرکز به مسابقات برویم و امیدوارم دست پر بازی‌ها را تمام کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:0 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه