مربی تیم گسترش فولاد تبریز:برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مربی تیم گسترش فولاد تبریز:برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت

مربی تیم گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه آینده فوتبال تبریز به مربیان بومی بستگی دارد، گفت: برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت.

خبرگزاری فارس: آینده فوتبال تبریز به مربیان بومی بستگی دارد / برای پیروزی به مصاف تراکتورسازی خواهیم رفت
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز بین خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم در  بازی اول خود مغلوب حریفانشان شده بودند، در این بازی برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان رفته و حتی تساوی نیز برای هر دو تیم حکم شکست را دارد.

وی با تأکید بر اینکه برای برد به مصاف حریف همشهری خود می‌رویم، تأکید کرد: امیدواریم شاهد بازی خوب از سوی هر دو تیم  باشیم و هر تیمی که شایسته باشد بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند.

خطیبی، تنها بازیکن غایب تیمش را در بازی فردا مقابل تراکتورسازی رسول علیزاده به دلیل مصدومیت عنوان کرد و ابراز داشت: نزدیک به 80 درصد از ترکیب تیم گسترش فولاد را بازیکنان بومی و جوان تشکیل داده و بازی خوب آنان مقابل استقلال نشان داد که می‌توان با بازیکنان بومی نیز مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه گرفت.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به بلوغ تاکتیکی و هماهنگی لازم بین نفرات، به گذشت زمان نیاز داریم و فراموش نکنیم که تیم گسترش فولاد برای قهرمانی بسته نشده است، اما پدیده این مسابقات خواهیم شد و امیدوارم  بین 10 تیم اول رقابت‌های قرار گیریم.

خطیبی با حمایت از مربیان بومی عنوان کرد: آینده فوتبال تبریز به حمایت از مربیان بومی بستگی داشته و با حمایت از مربیان بومی و جوان فوتبال تبریز می‌توان زمینه پیشرفت این ورزش را در این منطقه فراهم کرد.

سرمربی فصل پیش تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: با وجود قرعه سختی که در ابتدای فصل مواجه شدیم، امیداریم بتوانیم مقابل تراکتورسازی و سپاهان نتیجه لازم را گرفته و در مورد دیدار استقلال نیز شاهد بازی خوبی از بازیکنان تیم گسترش بودیم و تنها به کم تجربگی بازیکنان جوان تیم خود باختیم.

وی به نقش خود روی نیمکت تیم گسترش فولاد اشاره کرده و عنوان کرد: تمام مسئولیت فنی تیم با برادرم رسول خطیبی بوده و تصمیم گیرنده اصلی  ایشان است و من به عنوان مربی و مشاور  در کنار تیم بوده و تمام تعویض‌ها با نظر رسول خطیبی انجام خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:53 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه