حسین خطیبی : بحران زده نیستیم ، برای برد وارد زمین می شویم / استقلالی ها دخالتی نداشته اند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

حسین خطیبی : بحران زده نیستیم ، برای برد وارد زمین می شویم / استقلالی ها دخالتی نداشته اند

اینکه سازمان لیگ پس از بازی با استقلال این نامه را به باشگاه گسترش فولاد ارسال کرده می تواند شائبه برانگیز باشد

سایت گل به گزارش سایت گل سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه این تیم با هدف کسب سه امتیاز برابر تراکتورسازی صف آرایی می کند، گفت: امیدوارم دربی تبریز بتواند انتظارات تماشاگران را برآورده کند.

حسین خطیبی برادر رسول خطیبی  که امروزبدون حضور برادر خود رسول در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز شرکت کرده بوددر جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر دو تیم بازی اول خود را واگذار کرده اند و در این بازی بدون شک برای کسب سه امتیاز پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت، با این حال کسب نتیجه مساوی برای هر دو تیم حکم شکست را خواهد داشت و امیدوارم هر تیمی که شایسته باشد به سه امتیاز دست پیدا کند.

وی ادامه داد: ما پس از دیدار با استقلال هم از نظر روحی روانی و هم از نظر بدنی روی بازیکنان کار کردیم و با تمام احترامی که به تیم تراکتورسازی قائل هستیم، فقط به پیروزی فکر می کنیم.

خطیبی گفت: رقابت ما با تیم تراکتورسازی یک رقابت سالم و جوانمردانه در درون زمین است و در بیرون از مسابقه ما با هم رفیق و دوست هستیم و من همین جا اعلام می کنم که امیدوارم تیم تراکتورسازی قهرمان این فصل لیگ برتر شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش فولاد فقط یک بازیکن غایب دارد، عنوان کرد: ما برای بازی با تیم تراکتورسازی رسول علیزاده را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و بقیه بازیکنان در خدمت کادر فنی هستند.

سرمربی تیم گسترش فولاد با رد این اظهار نظر یکی از خبرنگاران که مدعی بود تیم گسترش فولاد پس از شکست مقابل استقلال وارد بحران شده، تاکید کرد: به هیج وجه این حرف را قبول ندارم چراکه با یک باخت هیچ تیمی وارد بحران نمی شود و تازه هنوز اول فصل است، البته ما تیممان را برای قهرمانی نبسته ایم و همین که با این بازیکنان جوان و بومی بتوانیم در لیگ بمانیم، کار بزرگی کرده ایم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه آیا اجازه نداشتن رسول خطیبی برای حضور در کنار خط به عنوان سرمربی ناشی از اتفاقات پس از بازی گسترش فولاد با استقلال و مصاحبه او علیه استقلالی ها بوده، تصریح کرد: اینکه سازمان لیگ پس از بازی با استقلال این نامه را به باشگاه گسترش فولاد ارسال کرده می تواند شائبه برانگیز باشد اما به نظر من استقلالی ها در این تصمیم سازمان لیگ دخالتی نداشته اند.

خطیبی اظهار داشت: معتقدم که دربی تبریز یک دربی خاص خواهد بود و هواداران نیز هر دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی را تشویق خواهند کرد چراکه تیم های تبریزی برای هواداران فرقی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,

] [ 21:21 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه