رینالدو و یک پیشنهاد 400 هزار دلاری

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رینالدو و یک پیشنهاد 400 هزار دلاری

رینالدو حالا با یک پیشنهاد 400 هزار دلاری روبرو است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد این ستاره که تنها برای یک نیم‌فصل بود، تمدید خواهد شد.
رینالدو و یک پیشنهاد 400 هزار دلاری

به گزارش عرش نیوز،پائولو رینالدو کروسادو دوراند، یک هافبک پروئی است که حتما نام آن‌را حداقل هواداران استقلال بخوبی به یاد دارند، ستاره‌ای که هیچ‌گاه در آسمان آبی‌ها فرصت درخشش نیافت اما امروز یکی از برترین هافبک‌های لیگ آرژانتین محسوب می‌شود و در تیم نیو ولز اولد بویز پیراهن شماره‌ی 10 را بر تن می‌کند، که این خود گواه ارزش دو چندان این ستاره برای فوتبالی است که در آن ستارگانی همچون مارادونا ستاره‌ی شماره‌ی 10 تیم‌شان بودند.

رینالدو از سال 2008 با نظر امیر قلعه‌نوئی به تیمی پیوست که در مسیر قهرمانی قرار داشت. این هافبک 28 ساله در لیگ هشتم با انجام تنها یک‌بازی موفق به فتح لیگ برتر شد، هرچند در آن مقطع فرصت چندانی را نیز نداشت تا خود را به ترکیب تیمی سنجاق کند که در میانه‌ی راه قرار داشت و تمامی ارکان خود را نیز شناخته است. پس از این قهرمانی قلعه‌نوئی استقلال را ترک کرد و رینالدو ماند و صمد مرفاوی. او در مجموع برای استقلال در کلیه‌ی رقابت‌ها تنها 20 بازی انجام داد و دو گل در رقابت‌های داخلی به ثمر رساند. با این‌حال او یک بازیکن اصلی نبود و یک نیمکت‌نشین تمام و عیار بود. همین امر و البته پسندیده نشدن از سوی پرویز مظلومی، سبب اوج‌گیری این ستاره با یک تغییر شد. او در سال 2010 راهی کشورش شد و در لیگ برتر پرو در باشگاه خوان اریش به مدت دو فصل توپ زد و در نهایت راهی سری‌آ ایتالیا شد و به تیم کیه‌وو پیوست.

او در مدت کم‌تر از یک فصلی که در تیم کیه‌وو حضور داشت، 30 بار به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند تا مورد توجه مردی قرار گیرد که حالا در نقطه‌ی اوج قرار دارد و در بهترین باشگاه جهان وظیفه‌ی هدایت آبی‌اناری‌پوشان را برعهده دارد. تاتا مارتینو، سرمربی جدید بارسلونا مردی بود که در فصل گذشته در میانه‌های راه تصمیم گرفت خط میانی تیمش یعنی نیو ولز اولد بویز را تقویت کند و او کسی را در نظر گرفته بود که امثال صمد مرفاوی در ایران به او اعتقادی نداشتند، پائولو رینالدو کروسادو.  او با پیوستن به تیم قهرمان 13 بار پیراهن این تیم را برتن کرد و دو گل نیز به ثمر رساند تا تاثیر بسزائی در روند قهرمانی شاگردان تاتا مارتینو داشته باشد.

رینالدو حالا با یک پیشنهاد 400 هزار دلاری روبرو است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد این ستاره که تنها برای یک نیم‌فصل بود، تمدید خواهد شد و او در تیم نیو ولز اولد بویز خواهد ماند و در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خواهد جنگید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,

] [ 20:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه