دلیل امتناع سید صالحی از مصاحبه فاش شد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

دلیل امتناع سید صالحی از مصاحبه فاش شد

سید مهدی سید صالحی که سابقه بازی در تیم های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تبریز را دارد دلیل مصاحبه نکردنش پس از بازی با تراکتورسازی تبریز را اعلام کرد...

به گزارش قدس آنلاین،سید مهدی سید صالحی  پس از اولین گل 3 امتیازی اش برای پرسپولیس گفت: خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی رسید تا در بازی‌های آینده راحت‌تر بتواند به مصاف حریفان برود.

وی افزود: ما بازی سختی داشتیم. تراکتورسازی تیم توانمند و قابل احترامی است که مقابل ما به دنبال گرفتن یک نتیجه مطلوب بود. احترام خاصی برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم و ایامی که در این تیم عضویت داشتم را فراموش نمی‌کنم.

سید صالحی درباره گلزنی خودش گفت: این موضوع را مرهون لطف و عنایت خداوند و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) می‌دانم و خوشحالم که پرسپولیس در بازی اول توانست هواداران خود را راضی نگه داشته و آنها را خوشحال کند. ما امیدواریم که بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج مطلوبی بگیریم و پاسخ اعتماد باشگاه، کادر فنی و حمایت همه جانبه هواداران را بدهیم.

سید صالحی در پایان گفت: چون می‌خواهم کمتر مصاحبه کنم، ترجیح دادم بعد از بازی مصاحبه‌ای نداشته باشم. به همین دلیل از خبرنگارانی که در محل مصاحبه با بازیکنان حضور داشتند عذرخواهی می‌کنم که پاسخگوی سوالات آنها نبودم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه