اخباری ازباشگاه استقلال/مجیدی نفر اول تست آمادگی جسمانی

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

اخباری ازباشگاه استقلال/مجیدی نفر اول تست آمادگی جسمانی

امیر قلعه‌نوعی طی روزهای گذشته از عملکرد نیکبخت در تمرینات رضایت کامل داشته و می‌خواهد در دیدار مقابل گسترش فولاد از او در ترکیب اصلی استفاده کند

 

به گزارش سرویس ورزشی خبرنو؛ اخباری کوتاه از باشگاه استقلال را در ذیل می خوانیم.

 

مهاجم 38 ساله، آماده‌تر از جوان‌ها
مجیدی نفر اول تست آمادگی جسمانی
استقلال این فصل بازیکنانی در اختیار دارد که به جرأت می‌توان گفت جزو آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر هستند. حفظ نفرات اصلی فصل پیش (به جز جباری) و اضافه شدن نفرات آماده و با انگیزه‌ای نظیر تیموریان، پژمان نوری و محمد قاضی سبب شده قلعه‌نوعی از تیم کنونی استقلال رضایت کامل داشته باشد و به این موضوع اشاره کند که قدرت آبی‌پوشان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.


اما شاید جالب باشد که بدانید از میان نفرات آماده‌ای که قلعه‌نوعی در اختیار دارد یک بازیکن در تست آمادگی جسمانی تمام نگاه‌ها را به سمت خود خیره کرده.


به گفته مجید صالح، فرهاد مجیدی تمام مراحل تست را با آمار بسیار مطلوب پشت سر گذشته و از نگاه کادرفنی استقلال آماده‌ترین آبی‌پوش محسوب می‌شود. این در حالی است که نفرات جوانی نظیر قاضی، اکبرپور و منتظری هم که همیشه در تست‌های آمادگی جسمانی آمار خوبی داشتند نتوانستند خود را به سطح آمادگی کاپیتان برسانند.


قدرت بدنی و سرعت مراحل تست آمادگی جسمانی بود که مجیدی توانست به بهترین شکل ممکن آن را به پایان برساند. به نوعی که قلعه‌نوعی خطاب به شاگردانش گفته که هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود. این در حالی است که بسیاری اعتقاد داشتند کاپیتان 38 ساله استقلال در این فصل پشت خط بازیکنان جوان می‌ماند ولی فرهاد توانسته توانایی‌های خود را به بهترین شکل ممکن به اثبات برساند.
 

یک هفته تمرینات اختصاصی برای نکونام بدنساز استقلال یک هفته تمرینات اختصاصی را برای جواد نکونام در نظر گرفته است. با وجود اینکه این بازیکن طی مدت حضور نداشتن در تمرینات استقلال به صورت اختصاصی تمرینات را پیگیری می‌کرد ولی حالا حاج قاسم به قلعه‌نوعی گفته که این بازیکن نیاز دارد تا برای آمادگی کامل یک هفته اختصاصی تمرین کند تا برای دیدار مقابل سپاهان آماده شود.


همدانی و بوستانی نوبتی روی نیمکت
امیر قلعه‌نوعی قصد دارد همانند فصل گذشته حضور روی نیمکت تیم را برای دستیارانش نوبتی کند. با توجه به کمبود جا روی نیمکت استقلال قرار شده همانند فصل پیش همدانی و بوستانی نوبتی روی نیمکت بنشینند و در هر بازی یکی از آنها روی سکوها حضور داشته باشد.


پورحیدری رئیس کمیته اقتصادی می‌شود
علی فتح‌اله‌زاده قصد دارد تا حضور پورحیدری به عنوان رئیس کمیته اقتصادی باشگاه را به هیات مدیره پیشنهاد بدهد. با توجه به قطعی شدن حضور پیشکسوت استقلال در هیات مدیره، مدیرعامل آبی‌پوشان می‌خواهد از او به عنوان رئیس کمیته اقتصادی بجای امیدوار رضایی استفاده کند.


بیلان مالی نقل و انتقالات در اختیار هیات مدیره
در اولین جلسه‌ای که ظرف روزهای آینده در هیات مدیره برگزار می‌شود فتح‌اله‌زاده می‌خواهد تمام هزینه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات متقبل شده را ارائه کند. مدیران آبی‌پوشان برای تبرئه شدن از اتهام هزینه بسیار بالا برای خرید بازیکن بیلان مالی دو ماه گذشته را ارائه می‌کنند تا در اختیار مسئولان وزارت ورزش قرار بگیرد.


شانس نیکبخت بیشتر از ساموئل
امیر قلعه‌نوعی طی روزهای گذشته از عملکرد نیکبخت در تمرینات رضایت کامل داشته و می‌خواهد در دیدار مقابل گسترش فولاد از او در ترکیب اصلی استفاده کند. البته سرمربی آبی‌پوشان در جناح چپ می‌تواند از ساموئل هم استفاده کند ولی گفته می‌شود به علت ناآمادگی هافبک ترینیداد و توباگویی شانش نیکبخت برای حضور در ترکیب بیشتر است.


فتح‌اله‌زاده به تبریز می‌رود
مدیرعامل استقلال همراه کاروان این تیم راهی تبریز خواهد شد. فتح‌اله‌زاده که طی روزهای گذشته تلاش بسیاری برای بستن تیمی قدرتمند داشت حالا می‌خواهد با خیالی آسوده بازی تیمش مقابل گسترش فولاد را تماشا کند. البته گفته می‌شود مدیرعامل آبی‌پوشان به تبریز می‌رود تا مانع ایجاد شدن حاشیه از سوی هواداران این شهر برای قلعه‌نوعی شود.


قرارداد کرار قانونی است
مدیر برنامه‌های بازیکن جدید استقلال به شبهاتی که درباره غیر قانونی بودن قرارداد او وجود دارد پاسخ داده است.


وی درباره اینکه گفته می‌شود جاسم کرار هنوز با النجف قرارداد دارد، می‌گوید: چنین چیزی نیست. قرارداد کرار با النجف 20 روز پیش به پایان رسیده و وی بازیکن آزاد محسوب می‌شود. لیگ عراق هنوز به پایان نرسیده و 2 بازی دیگر باقی مانده اما قرارداد کرار تمام شد و وی دیگر برای النجف بازی نمی کند و قرارداد او با استقلال کاملا قانونی است.


ترزگه همبازی هافبک سابق استقلال
بازیکن سابق استقلال همبازی دیوید ترزگه شد. به نقل از سایت El Comercio پرو، پائولو رینالدو که سه سال قبل برای استقلال به میدان می‌رفت، امسال به تیم نیو ولز اولد بویز آرژانتین پیوسته و روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند.


رینالدو به تازگی با یک بازیکن بسیار سرشناس در دنیای فوتبال همبازی شده است.


دیوید ترزگه مهاجم سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه یوونتوس ایتالیا که فصل گذشته در تیم ریورپلاته توپ می‌زد به صورت قرضی به تیم نیو ولز پیوسته تا همبازی رینالدو شود.


حسن‌زاده: نکونام می‌خواست ببیند آزاد است یا نه!
اسماعیل حسن‌زاده در خصوص علت حضور نکونام در کمیته انضباطی طی روزهای گذشته و عدم اطلاع رسانی این کمیته می‌گوید:بله نکونام به کمیته انضباطی مراجعه کرده بود اما کسی از ما در این باره سوال نکرد که ما جواب بدهیم.


وی می‌افزاید:خوشبختانه موضوع حل شده اما علت حضور نکونام به خاطر مطالبات مالی اش از استقلال بود و اینکه می‌تواند بازیکن آزاد شود یا نه.


استقلال مثل تیم ملی بازی نمی‌کند
بعد از جدایی مجتبی جباری از استقلال، امیر قلعه‌نوعی‌ گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی هافبک بازیسازش دارد که اگر چه هیچ کدام از آنها خلاقیت مجتبی جباری را ندارند اما قطعا می‌توانند بخشی از مسئولیت استقلال در خط میانی را به دوش بکشند.


آنطور که کارشناسان فوتبال می‌گویند، نفراتی مثل پژمان نوری، فرهاد مجیدی و جی لوید ساموئل می‌توانند جای خالی جباری را تا حد زیادی پر کنند اما گزینه دیگری که به درد امیر قلعه نوعی می‌خورد، استفاده همزمان از آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در کنار یکدیگر است تا استقلال در سیستمی مشابه تیم ملی از آندو به عنوان هافبک دفاعی جنگنده استفاده کند و نکونام که توانایی خوبی در بازیسازی و تغییر ریتم بازی دارد، در کار بازیسازی تیمش شرکت کند.


ایده ای که اگر چه منطقی به نظر می‌رسد اما کادر فنی استقلال حداقل در حال حاضر برنامه‌ای برای استفاده از آن ندارند.


ستار همدانی در این خصوص می‌گوید: مطمئن باشید که استقلال مثل تیم ملی بازی نمی کند. قلعه نوعی ایده‌های مخصوص به خودش را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه