درسی بزرگ برای رویانیان و فتح الله زاده

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

درسی بزرگ برای رویانیان و فتح الله زاده

باشگاه فوتبال اسنوک سیتی در روزهای اخیر با رسانه ای کردن یک تصمیم قابل توجه، مورد تحسین بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در سرتاسر کره زمین قرار گرفته است. این باشگاه تصمیم دارد ارزش و اعتباری خاص برای هوادارنش قائل شود و برای تمام 19 بازی خارج از خانه این تیم در فصل پیش رو «سفر مجانی» در نظر بگیرد.

یکی از مدیران این باشگاه توی اسکولز دلیل اجرای این طرح را فراهم آوردن شرایط حمایت از تیم برای هوادارانی عنوان کرده است که دوست دارند بازیهای خارج از خانه تیمشان را از نزدیک تماشا کنند اما با توجه به بحران های اقتصادی فعلی توانایی پرداخت هزینه های سنگین چنین سفری را ندارند. جالب اینجاست که این باشگاه از زمان صعود به لیگ برتر در سال 2008 تا کنون حتی یک سنت به قیمت بلیت مسابقاتش اضافه نکرده است.

در دوران الیگارشی دلارهای نفتی و پیشنهادات عجیب و سنگین مالی به بازیکنان، تصمیم های مدیریتی  «پاترز» بسیار دلگرم کننده هستند. تصمیماتی که نشان می دهند تنها ریخت و پاش نجومی نیست که می تواند هواداران یک تیم فوتبال را راضی نگه دارد و گاهی می شود رفتار حاکی از احترام برای هواداران ارزش قائل شد و قلب آنها را تسخیر کرد.

بد نیست چنین تصمیم هایی مورد توجه مدیران عامل باشگاه های پرسپولیس و استقلال نیز قرار گیرد. آنها که تمام وقت شان به مصاحبه و کری خوانی و به رخ کشیدن خرج های بیشتر و بازیکنان اسمی تر  می گذرد باید با راهکارهای ارج نهادن به تلاش هواداران پرشمارشان که در هیچ نقطه ای از ایران آنها را تنها نمی گذارند آشنا شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه