آخرین اظهارات دایی در مورد بازگشت انصاری فرد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

آخرین اظهارات دایی در مورد بازگشت انصاری فرد

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری این بازی حاضر شد و در ابتدا گفت: تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد. نواقص زیادی داشتیم اما دست همه بچه‌ها درد نکند که زحمت کشیدند و سنگ تمام گذاشتند. در نیمه اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم. خدا را شکر می‌کنم که از بازی اول با سه امتیاز از زمین خارج شدیم.

وی ادامه داد: هنوز این تیم تیمی نیست که من دنبالش هستم. از مردم می‌خواهم که ما را کمک کنند و با حمایت‌شان کاری کنند که به راهمان ادامه دهیم. هنوز اول راه است و بازی‌های سختی پیش‌رو داریم. ان‌شاءالله باید خیلی بیشتر از این‌ها زحمت بکشیم که در بازی‌های بعدی حق طرفداران پرسپولیس را به آن‌ها بدهیم.

در ادامه خبرنگاری از علی دایی درباره تعداد سانترهای بازیکنان تیمش سوال کرد. دایی پاسخ داد: تقریبا دو ماه است که روی تیم کار می‌کنیم. ما سه مهاجم سرزن را انتخاب کرده‌ایم که بتوانیم از قدرت سرزنی‌شان استفاده کنیم. در نیمه اول چند موقعیت خوب به دست آوردیم ما در نیمه دوم هم سانترهایی داشتیم اما کارمان فقط سانتر کردن نیست. سانتر کردن یکی از راه‌های رسیدن به گل است اما بازیکنان من به هیچ عنوان اجازه ندارند که فقط سانتر کنند یا از خط دفاع توپ‌های بلند بفرستند. ضمن اینکه تراکتورسازی در نیمه زمین خودش فشرده بازی می‌کرد و فضای زیادی به ما نمی‌داد.

دایی پس از پایان نشست خبری در پاسخ به دوربین‌های تلویزیونی درباره دلیل غیبتش در بازی نمادین تیم‌های ملی 98 و 2014 گفت: به نظر من بزرگداشت کسانی که در سال 97 آن افتخار را آفریدند باید بهتر از این می‌بود. من دوست دارم در مسابقه‌هایی شرکت کنم که فقط فوتبال باشد و بوهای دیگری از آن به مشام نرسد. به نظر من آن بازی در شأن افتخارآفرینان فوتبال ایران نبود.

وی همچنین درباره احتمال بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس به دلیل مشکل قراردادش با تراکتورسازی گفت: من فقط درباره مسائل فنی بازیکنان صحبت می‌کنم و درباره مسائل مدیریتی ورود نمی‌کنم. این سوال را باید از آقای رویانیان بپرسید نه از من.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:58 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه