انصاری فرد به پرسپولیس باز خواهد گشت

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

انصاری فرد به پرسپولیس باز خواهد گشت

اين در شرايطي است كه پرسپوليسي‌ها تمايل دارند بار ديگر انصاري فرد را به تركيب تيمشان برگردانند. بازگشت انصاري فرد به پرسپوليس را بايد جدي گرفت

انصاری فرد به پرسپولیس باز خواهد گشت

ملت ایران: شنيده مي‌شود كه كريم انصاری فر راهي جز فسخ قراردادش با تراكتورسازي ندارد. انصاري فرد در حالي كه رضايتنامه خود را از پرسپوليس دريافت نكرده بود با تراكتورسازي وارد مذاكره شد و با مسوولان تيم تبريزي به توافق رسيد. قراردادي امضا كرد و رسما بازيكن تراكتورسازي شد. نكته اين قرارداد، امضاي آن پس از پايان مهلت نقل و انتقالات بود. كريم تنها در صورتي كه بازيكن آزاد بود مي‌توانست با تراكتورسازي قرارداد امضا كند اما او با توجه به اينكه فسخ قرارداد خود را نگرفته و در هيات فوتبال ثبت نكرده بود رسما بازيكن پرسپوليس محسوب مي‌شد و نه بازيكن آزاد. پس كريم در هيچ حالتي نمي‌توانست به تراكتورسازي برود. همين هم شد و مسوولان سازمان ليگ كارت بازي او را براي ديدار مقابل پرسپوليس صادر نكردند.

مسوولان سازمان ليگ اعلام كردند كه هنوز مدارك انصاري فرد ارسال نشده و به همين جهت نمي‌توانند براي او كارت بازي صادر كنند. برخلاف صحبت‌هاي مسوولان تراكتورسازي كه خبر از حل مشكلات انصاري فرد براي بازي مقابل پرسپوليس مي‌دادند اين اتفاق رخ نداد و در جلسه ديروز تاج و همكارانش، هيچ يك از آنها مهر تاييد نزدند به انتقال قانوني اين مهاجم 23 ساله.
قرار است امروز نشستي بين مديران 2 باشگاه تراكتورسازي و پرسپوليس انجام شود تا آنها تكليف نهايي كريم را مشخص كنند. اين در شرايطي است كه انصاري فرد بر سر 3 راهي قرار گرفته. او به دليل اينكه قراردادش بعد از موعد مقرر ثبت شده يا بايد به پرسپوليس برگردد، يا 6 ماه بيرون بماند و يا اينكه به يك ليگ خارجي برود.
اين در شرايطي است كه پرسپوليسي‌ها تمايل دارند بار ديگر انصاري فرد را به تركيب تيمشان برگردانند. بازگشت انصاري فرد به پرسپوليس را بايد جدي گرفت .
هر چند نماينده باشگاه تراكتورسازي در مقابل سازمان ليگ گفت: «ما به هيچ عنوان انصاري فرد را از دست نخواهيم داد و او قطعا در تراكتورسازي مي‌ماند.»
برخلاف اين صحبت نماينده تراكتورسازي، گفته مي‌شود كريم انصاري فرد براي بازگشت به پرسپوليس شانس بالايي دارد و با توجه به تمايل علي دايي به بازگشت او، بايد گفت كريم به احتمال 90 درصد دوباره به تهران برمي گردد تا با پيراهن شماره 9 پرسپوليس به ميدان برود. هر چه هست ظرف امروز و فردا تكليف انصاري فرد مشخص مي‌شود. يا او به پرسپوليس برمي گردد يا اينكه 6 ماه از ميادين دور مي‌ماند. گزينه اول محتمل‌تر است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 15:51 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه