مهدی رحمتی از امروز برای برزیل چمدان می‌بندد

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

مهدی رحمتی از امروز برای برزیل چمدان می‌بندد

مهدی رحمتی از امروز برای برزیل چمدان می‌بندد

سید مهدی رحمتی بهترین بازیکن فصل گذسته لیگ برتر با بیش از بیست کلین شیت، حالا داغترین فصل زندگی خویش را پیش رو دارد. او که رویایش بازی در برزیل بود، سال قبل جنگ و جدال‌هایش با جواد نکونام را پای کارلوس کی روش گذاشت و تیم ملی را باخت. امسال برای او سال بازپس گیری گنجی است که از کف داد.رحمتی

  سید مهدی رحمتی پر طرفدارترین گلر در بازار نقل و انتقالات ایران است. اگر دنبال دفاع خوب یا هافبک دفاعی پر تلاش یا بازیکن بازیساز باهوش یا مهاجم تمام کننده می‌گردید گزینه‌ها زیادند اما وقتی دروازه‌بان می‌خواهید گزینه اول تنها یکی است. سید مهدی رحمتی. مهارت و تبحر سنگربان اول استقلال بر کسی پوشیده نیست چه او در تیم ملی هم بهترین آمارها را برجای گذاشت و کمترین گل خورده را ثبت کرد. با این همه درگیری‌هایش با جواد نکونام و همچنین اختلافش با کارلوس کی روش کار را رساند به اینجا. به صعود بدون او به سرزمین قهوه. حالا و در فصل منتهی به جام جهانی سید مهدی رحمتی انگیزه‌ای بیش از همیشه دارد. او می‌خواهد برگردد.

 

و این برگشتن باید همراه باشد با درخششی آنقدر خیره کننده که حتی چشمان کروش هم نتواند او را نادیده بگیرد.

 

سید مهدی رحمتی در فصلی که برای او از امشب آغاز می‌شود کاری دارد دشوار. او می‌بایست ابتدا از لحاظ فنی آنقدر از فصل قبل بهتر باشد که کروش دوباره به خواستنش تمایل پیدا کند. مابقی‌اش دیپلماسی است که ابتدا باید در میدان عمل تثبیت شود.

 

رحمتی امسال می‌تواند شاهد بسته شدن چمدان همبازیانش باشد که به برزیل می‌روند و می‌تواند یکی از مسافران اصلی این کاروان لقب بگیرد. برای سید مهدی رحمتی سال بزرگ جام جهانی سال تصمیم است و عمل. سال مماشات و دیپلماسی یا سال ماندن در حسرت جامی که درخشش او در دور رفت کم در صعود ما به آن اثر نداشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 2:44 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه