بازیکن فصل گذشته گهر دورود: شهرداری یاسوج را به خاطر زرینچه و هواداران انتخاب کردم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

بازیکن فصل گذشته گهر دورود: شهرداری یاسوج را به خاطر زرینچه و هواداران انتخاب کردم

بازیکن فصل پیش گهر دورود گفت: به خاطر زرینچه و هواداران پر شور فوتبال در یاسوج، تم شهرداری را انتخاب کردم.

خبرگزاری فارس: شهرداری یاسوج را به خاطر زرینچه و هواداران انتخاب کردم

مجید خمیس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که سال گذشته مشکلات زیادی در گهر درود داشتیم، تصریح کرد: اولین مشکل ما این بود که در دورود بازی نمی‌کردیم.

وی افزود: در کرج هیچ گونه امکاناتی نداشتیم و نمی‌دانستیم در کجا زندگی کنیم و کلا هیچ اوضاع خوبی در آن شهر نداشتیم.

خمیس از دلایل جدایی خود از این تیم را سقوط به لیگ دسته اول فوتبال دانست و گفت: چون مشکلات رضایت‌نامه‌ای داشتیم نتوانستم تیم لیگ برتری انتخاب کنم.

وی از دلیل خود برای حضور در تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت و افزود: این تیم را می‌شناختم و اسم آن را خیلی شنیده بودم و می‌دانستم به چه تیم بزرگی آمده‌ام.

بازیکن فصل گذشته تیم لیگ برتری گهر دورود تصریح کرد: جواد زرینچه را هم به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که برای موفقیت تیم‌های بزرگ می‌بندد و توسط برادرم که در گسترش فولاد بود با زرینچه آشنایی پیدا کردم.

وی گفت: آن‌چه بیش از همه درباره شهرداری شنیده بودم مربوط به هواداران پرشور این تیم است که در کشور دارای آوازه هستند.

این بازیکن که سابقه گلزنی به تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران را دارد به وضعیت و شرایط کنونی تیم شهرداری اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم با اضافه شدن یک دروازه‌بان و حضور یک مهاجم گلزن دیگر به طور حتم یکی از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ برتر هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:45 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه