امیرخان لطفا بنا و برزگر را به تمرین استقلال بیاورید... سالتو بارانداز سه امتیازی پنالتی ندارد!

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

امیرخان لطفا بنا و برزگر را به تمرین استقلال بیاورید... سالتو بارانداز سه امتیازی پنالتی ندارد!

بدترین بخش ماجرا عبور محسن قهرمانی از سالتو بارانداز دهنوی روی علی کریمی نیست، بدترین بخش ماجرا ندیدن لحظه‌ای نیست که در هجده قدم حریف محمد نوری توپ را با دست زیرپای خودش کاشت، بدترین بخش ماجرا حتی پنالتی اشتباهی که توسط لک،‌ دروازه‌بان تراکتورسازی دفع شد هم نیست بلکه بدترین بخش ماجرا این است که کمیته داوران خیلی نرم و لطیف از کنار آن همه اشتباه به سود یک تیم عبور می‌کند!

محمد سررشته‌داری

 

 بدترین بخش ماجرا آن است که تراکتورسازی‌ چنان چشمش ترسید که کاملا عقب‌نشینی کرد و جرأت نمی‌کرد به حریف حمله کند!

 بدترین بخش ماجرا این است وگرنه داور اشتباه می‌کند، اما آن عبور نرم و لطیف از کنار یک دریا اشتباه که در آنها آفساید نگرفتن مهاجم پرسپولیس  در منطقه آفساید و خطای وحشتناک پشت هجده قدم روی مهاجم تراکتور هم بود لابد یعنی مجوزی برای ادامه اشتباهات داوری به سود پرسپولیس!

خطای سالتو بارانداز را پنالتی نمی‌دانند! این در حالی است که با توجه به اینکه توپ آنجا نبود حتی اخراج هم باید در دستور کار قرار می‌گرفت!

 اما...
 با این حساب پیشنهادی برای امیراردشیر قلعه‌نویی داریم که برود و آقای بنا یا منصورخان برزگر (سرمربیان تیم‌ملی کشتی) را به استقلال بیاورد تا بازیکنان استقلال با فنون پیچپیچک، سالتو، درخت‌کن، فتیله‌پیچ و ... آشنا شوند تا توسط حریف
ضربه فنی  نشوند و حتی اگر کمیته داوران اجازه داد بتوانند از این فنون برای رقبا هم استفاده کنند! مثلا سیاوش اکبرپور را بگذاریم یارگیر مجتبی جباری تا مدام زیر یک خم او را  بگیرد و او را در خاک نگه دارد! یا اینکه ... بله سالتو بارانداز بود خطای پنالتی و اخراج هم داشت اینها همه منهای بی‌احترامی به اسطوره خودشان بود و البته هیچکس هم واکنش خاصی نداشت. جالب اینجاست که در چنین فضایی بازی را می‌برند، اما امیر قلعه‌نویی و استقلال تهمت می‌خورند که چرا بازیکن حریف استقلال به تیم‌ملی دعوت شده! اگه دعوت نشده بود شاید می‌گفتند دچار افت روحی شده ولی حالا که ظاهرا دعوت شده که باید دوپینگ روحی هم شده باشد!

 این وسط استقلال باید معترض باشد یا گسترش‌فولاد؟

 این وسط حق تراکتورسازی خورده شده یا گسترش‌فولاد؟

 استقلال ده نفره تیم یازده‌نفره گسترش‌فولاد را می‌برد بعد می‌گویند یکی از یازده بازیکن ما هوایی  شده بود. خب آدم باهوش، تعویضش می‌کردی! باید حتما تا دقیقه 88 در زمین می‌بود؟

 بعد هم که می‌گویند رسول خطیبی اشتباه کرده! منظورش سرپرست تیم جوانان، نه سرپرست کمیته جوانان!

 جل‌الخالق!

 آن طرف سالتو بارانداز می‌زنند و سه امتیاز می‌گیرند! این طرف سرپرست تیم جوانان با سرپرست مستعفی کمیته جوانان اشتباه گرفته می‌شوند!

 جای بسی تعجب دارد، ندارد؟
 سالتو بارانداز بود به خدا!‌عادل هم اشتباه کرد، این سالتو دوامتیازی نبود بلکه سه امتیازی بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:39 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه