رائول پس از بازي بزرگداشت خود اعلام کرد کلمه‌اي جز تشکر از همه ندارم.

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

رائول پس از بازي بزرگداشت خود اعلام کرد کلمه‌اي جز تشکر از همه ندارم.

شالکه در بازي دوستانه با السد که براي قدرداني از رائول گونسالس ترتيب داده شده بود موفق شد با 9 گل تيم قطري را شکست دهد. رائول در اين ديدار دو گل به ثمر رساند تا در اين بازي خاطره انگيز براي تيمش گلزني کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از ايسنا،رائول گونسالس در اين ديدار همراه پنج فرزند خود شرکت کرد و در پايان مسابقه گفت: دو سال حضورم در شالکه فوق‌العاده‌ بود. هيچ کلمه‌اي براي توصيف آن ندارم از همه تشکر مي‌کنم. شالکه خانه من است و براي هميشه در قلب من باقي مي‌ماند. اين روز را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم. من در رئال مادريد هم بازي کرده‌ام، اما شالکه خانه ديگر من است و هواداران و باشگاه هميشه در قلب من خواهند بود.

رائول درباره آينده فرزندانش گفت: خانواده براي من مهم‌ترين چيز است. فرزندانم هر حرفه‌اي که دست دارند مي‌توانند ادامه دهند. چه فوتباليست شوند و چه نشوند.

رائول که ديشب در بازي بزرگداشت خود برابر السد بازي کرد کمتر از يک ماه ديگر نيز در يک ديدار دوستانه که براي قدرداني از او ترتيب داده شده است در سانتياگو برنابئو به ميدان خواهند رفت.

رائول درباره پوشيدن دوباره پيراهن رئال مادريد مي‌گويد: پوشيدن پيراهن رئال مادريد يک اتفاق بي‌نظير براي من است. در سال‌هاي گذشته امکان پوشيدن پيراهن رئال مادريد را نداشتم. زيرا تقويم آنها پر بود اما امسال رئال مادريد تقويم خلوت‌تري نسبت به فصل‌هاي قبل دارد. خوشحالم که به خانه ديگرم مي‌روم و در جام برنابئو شرکت مي‌کنم. در رئال مادريد بود که به يک بازيکن بزرگ تبديل شدم و توانستم گل‌هاي زيادي به ثمر برسانم و جام‌هاي زيادي کسب کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:36 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه