گزارشی از اردوی تیم ملی هندبال دختران/ وقتی که همه به آسیا فکر می‌کنند

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

گزارشی از اردوی تیم ملی هندبال دختران/ وقتی که همه به آسیا فکر می‌کنند

تیم ملی هندبال بانوان نوجوان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند آماده می‌کند از اول مرداد مرحله جدید آماده سازی خود را زیر نظر زهرا علوی آغاز کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی هندبال بانوان اردوی آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند را در تالار هندبال آغاز کرده است.

 

تمرین صبح امروز بازیکنان از ساعت 8 آغاز شد و ملی‌پوشان نوجوان ابتدا حرکات آماده سازی برای شروع تمرین را آغاز کردند و با حضور سرمربی تیم کم‌کم فضای تمرین به سمت مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی رفت.

 

 

تمرین تیم ملی هندبال نوجوانان

 

بعد از آماده شدن دختران هندبالیست برای تمرینات گروهی، مربی تیم بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و چند بازیکن به همراه دروازه‌بان‌های تیم تمرینات اختصاصی خود را آغاز کردند و سرمربی تیم زهرا علوی با بازیکنان دیگر تمرینات تکنیکی را انجام داد.

 

در ادامه تمرینات سرمربی تیم ملی با فریادهای خود نقاط ضعف تیم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد و تاکید اصلی او روی این مساله بود که بازیکنان هنگام پاس دادن نگاه نمی‌کنند که این مساله بارها سرمربی تیم را عصبانی کرد.

 

زهرا قادری ملی‌پوش ایران که در کنار زمین مشغول استراحت بود درباره وضعیت خودش، گفت: این اولین بار است که من به تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شوم و خیلی امیدوارم تا جزو نفرات اعزامی به تایلند باشم.

 

پرنیاز سراب هم که فرصت را برای استراحت مناسب می‌دید به استراحت پرداخت و درباره شرایط و امکانات اردو، اظهار کرد: وضعیت خوب است، ولی باید تمرین کنیم. سطح همه بازیکنان نزدیک به هم است و هر کسی غفلت کند از اردو کنار گذاشته می‌شود.

 

او ادامه داد: تیم باید روی مساله سرعت کار کند، زیرا تمام حریفان ما در آسیا سرعتی هستند.

 

 

تمرین تیم ملی هندبال نوجوانان

 

با سوت مربی تیم تمام بازیکنان به زمین برگشتند و بازیکنان بازی در زمین را آغاز کردند. در این تمرین هیجان بیشتری در بازیکنان دیده می‌شد و زهرا علوی، سرمربی تیم در زمین با بازیکنان حرکت می‌کرد و هر کجا که لازم بود بازی را نگه می‌داشت و مسائل و نقاط ضعف را به آنها گوشزد می‌کرد.

 

یکی از مهم‌ترین مساله‌ها یارگیری از حریفان بود که از بازیکنان می‌خواست تا این نکته را به خوبی انجام دهند.

 

بازیکنان به سرعت تعویض می‌شدند. مینا صالحی، دروازه‌بان تیم در زمان استراحت خود درباره هدف آینده‌اش، تصریح کرد: تمرینات در حال حاضر خوب پیش می‌رود و اگر فدراسیون توجه بیشتری به ما کند ما خود را برای حضور در المپیک نوجوانان در آینده‌ای نزدیک آماده می‌کنیم.

 

بازیکنان به درون زمین بازگشتند، اما با مصدومیت آتنا سلیمانی خط زن تیم ملی، کادر فنی با نگرانی به ادامه تمرین پرداختند. سلیمانی درباره مصدومیت خود گفت: بعید می‌دانم مشکل مهمی باشد، ولی در حال حاضر درد دارم و نمی‌توانم تمرینات را ادامه بدهم.

 

سلیمانی درباره مشکلات تیم، اظهار کرد: مشکل زمین تمرین وجود دارد. از روزی که تمرینات هندبال پسران آغاز شده است، ما باید خود را با آنها هماهنگ کنیم که چه زمانی سالن را می‌خواهند به آنها تحویل بدهیم.

 

مربیان تیم با صدا زدن بازیکنان از آنها خواستند تا با تشکیل یک حلقه دسته جمعی به تمرین پایان دهند.

 

تمرینات تیم ملی هم با فریاد زدن نام ایران از سوی بازیکنان به پایان رسید.

 

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: هنوز شرایط آن گونه که من می‌خواهم نیست و بازیکنان نقاط ضعف فراوانی دارند که امیدوارم به زودی حل شود.

 

بر اساس این گزارش، تیم ملی هندبال نوجوانان شهریور ماه برای مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند می‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:,

] [ 16:35 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه